Beantwoord

Factuur?

  • 24 January 2017
  • 5 reacties
  • 463 Bekeken

Badge
Beste

Klantnum. :612138160

Ik ga via deze weg proberen om aan informatie te geraken voor mijn probleem aangezien ik geen telefonisch contact kan nemen, probeer al meerdere dagen maar steeds in wachtrij...Na het overschakelen na Tuttimus op 18/11/2016 , is blijkbaar de betaling dat moet gebeuren overgeschakeld van Zoomt naar Domiciliëring. Vroeger betaalde ik altijd via zoomt, nu aangezien ik geen zoomt bericht kreeg dan maar gebeld naar proximus , dat er wel degelijk een omschakeling gebeurd is van betalingsmethode, en de betaling ging automatisch gebeuren op 28/12/2016. Ik wist onmiddellijk dat dit voor problemen ging zorgen en idd het was van dat. Na veel gebel heb ik dan toch de factuur gekregen en handmatig dan betaald op 30/12/2016. De medewerker aan de lijn had gezicht dat de volgende betaling via zoomt ging gebeuren, nu zijn we een maand later en nog steeds niets , geen factuur , ik weet zelfs niet wanneer de volgende factuur eraan komt, op Myproximus zie ik ook niets aangezien de factuur van 28/12 daar ook niet instaat (is wel betaald). Nu is de vraag wanneer komt de volgende factuur? Is er al een factuur? Als ik bel naar proximus en ik vraag via belcomputer om mijn saldo te horen ja geen openstaand saldo. Ik had graag de situatie geweten want ik zou niet graag voor een verrassing staan ha u bent afgesloten wegens niet betalen van factuur en achterstal etc etc...

vriendelijke groeten

lo muto renaldo (entrax)
icon

Beste antwoord door HeidiE 24 January 2017, 16:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hey Entrax,

Hier staat Zoomit actief ... momenteel nog geen factuur, deze is nog in opmaak.

Geef ons eind deze week een seintje, dan kijken we het nog eens na!

Groetjes,

HeidiE
Badge
Beste

we zijn dus de einde van de week en ik heb nog steeds geen factuur mogen ontvangen , en op Myproximus staat er nog steeds niets, daar moet dan toch ergens een probleem zijn vermoed ik , kan dit nog eens nagekeken worden aub.

vriendelijke groeten

lo muto renaldo
Reputatie 7
Badge +3
Dag Renaldo,

Het klopt inderdaad dat er nog geen factuur werd opgemaakt. Je facturatie staat momenteel 'on hold' om verkeerde facturen te vermijden. De financiële dienst volgt dit verder op.

Wat ik je als voorlopige oplossing zou kunnen aanbieden is dat ik je een getructureerde mededeling kan geven om een vooruitbetaling te doen.

Groetjes,

Antonella
Badge
Beste,


Ik ben bereid om dit zo voorlopig op te lossen op voorwaarde dat ik hierdoor geen andere problemen mee krijg met die vooruitbetaling. Hoeveel moet die vooruitbetaling dan bedragen? Ik zou zeggen stuur de gegevens maar op naar mijn mail adres of als privé bericht dan zal ik die vooruitbetaling doen.

vriendelijke groeten

lo muto renaldo
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb u de nodige info bezorgd op uw mailadres.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer