Beantwoord

Facturatie/ personeelsvoorwaarden

  • 9 March 2018
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Beste,

Ik ben in januari overgestapt naar proximus maar ondertussen is de facturatieprijs nog niet aangepast voor February. Voor Januari en Maart is het in orde.
Kan iemand mij verderhelpen want na 3* bellen met klantendienst weten ze het niet om deze aantepassen.
klnr: 612429814

MVg,
sven
icon

Beste antwoord door Joel M 16 March 2018, 09:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je even toelichten wat er precies niet klopt en alsnog dient aangepast te worden? Groetjes Freya
Beste,

De periode voor febuari moet nog aangepast worden voor tv (daarbij ook de huur van de decorder,) , telefonie en internet.
Voor internet hebben ze febuari gecrediteerd maar zonder btw, dus daar nog het de btw bij tellen.
nu hebben ze ook maart verkeerdelijk gecrediteerd, dit moet ook nog rechtgezet worden.

Dank je,
sven
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sven,
Zover ik kan zien zijn er op 09-03 > 40,48 EUR & op 12-03 > 56,67 EUR gecrediteerd.
Resterend staat er nog 16,74 EUR te betalen voor factuur 6830170399 (te betalen op 27-03-2018)
Misschien kan je even toelichten hoeveel er nog gecorrigeerd moet worden dat is eenvoudiger werken in deze situatie.
mvg. Wilfried
Beste,

Gelieve de correcties te annuleren. ( 40,48 euro +56,67 euro)
1) gelieve mijn verbuik van 11,09 euro te annuleren
2)Gelive telefonie van 23,13 ( inclusief btw) te annueleren
3)Gelieve het bedrag van internet periode 09-280218 te crediteren met 51,67 euro.
4) Gelieve het bedrag van proximus tv te crediteren met (6,75 europeriode09-280218)
5) gelieve het bedrag van TV relay te annuleren. (3 euro)(periode09-280218)
6) gelieve het bedrag van TV applicatie te annuleren voor (periode09-280218)

Dank bij voorbaat,
sven
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb voor de dienst facturatie een dossier 33332203 aangemaakt.


Zij zullen het nakijken en erna ook zelf terug contact met u opnemen.



Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël

Reageer