Vraag

Facturatie Mobilus maandelijkse kost voor 3 dagen dienst

  • 18 September 2017
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Beste,
Op 1 september is mijn zoon van Pay&Go naar Mobilus S Full control overgeschakeld.
Op 15 september ontving ik een factuur van 15,99€ voor de periode 4 aug tot 3 sep 2017.
In de bijlage staat vermeld: "Maandelijkse herlaadbeurt 1 sept - 3 sept 2017 - 15,99€".
Tijdens mijn telefonisch contact met jullie klantendienst werd me uitgelegd dat dit de kosten zijn voor de komende maand (periode 1 sept tot 1 okt 2017).
Waarom staat er dan op mijn factuur van 1 tot 3 september vermeld en niet van 1sept tot 1 oktober?
Kunnen jullie mij dit echter schriftelijk bevestigen want je begrijpt dat ik niet echt happig ben om voor 3 dagen abonnement 15,99€ neer te tellen.
Dus graag een bevestiging dat deze factuur dus werkelijk slaat op de periode 1 september tot 1 oktober? En dat de volgende factuur dus de periode 1 oktober tot 1 november dekt. enz.
Met vriendelijke groeten,
David

1 reactie

Kan iemand mijn nu een antwoord geven op mijn vraag aub.
In de proximus winkel beweren ze net het omgekeerde als de klantendienst.
Ondertussen factuur nr2 binnen ook 15,99€ periode is 04/09/2017 - 03/10/2017.
Betaal ik dus voor die vermelde periode of voor de periode die nog moet komen?
Daarnaast staat er nog een beltegoed van 4,48€ van de pay&go account dat volgens de proximus winkel gecrediteerd zou worden van de 2de factuur. Is dus niet gebeurt.

David

Reageer