Vraag

Extra te betalen buiten bundel

  • 9 April 2018
  • 7 reacties
  • 635 Bekeken

Ik ben 3 dagen naar nederland geweest en nu zie ik in de app dat ik 5.38 euro buiten de bundel moet bij betalen. Ik heb 6 min internationale gesprekken en op 3 dagen bijna 9 gb aan mobiel internet verbruikt? Kan dit eens nagekeken worden?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Heb je naar Nederlandse nummers gebeld ? Want dat blijven natuurlijk internationale verbindingen, . Groeten. Jan
Hey jan. Nee heb enkel naar belgische nummers gebeld. Ik heb wel uit belgie naar een nederlands nummer gebeld. Deze zijn toch europese gesprekken en dan is er toch geen roaming meer? Ik ben vorig jaar een week naar spanje geweest en heb daar veel gebeld naar belgie en op die week had ik maar 2 gb ofzo aan 4g verbruikt terwijl mijn zoontje constant op youtube zat te kijken wat nu zeker het geval niet was en heb 9 gb verbruikt. Kan je dit eens nakijken voor mij. Mvg tom
Reputatie 6
Badge +3
Belgisch naar Nederlands is een internationaal gesprek, Tom. Vanuit Spanje met een Belgisch nummer naar ons land bellen valt wél onder roaming. Ik heb je een aantal mails gestuurd met meer uitleg daarover. Groeten. Jan
Reputatie 2
Ik ben 3 dagen naar nederland geweest en nu zie ik in de app dat ik 5.38 euro buiten de bundel moet bij betalen. Ik heb 6 min internationale gesprekken en op 3 dagen bijna 9 gb aan mobiel internet verbruikt? Kan dit eens nagekeken worden?

AI AI DAT ZIET ERUIT VOOR ONS WIJ WONEN AAN DE GRENS EN ZITTEN STEEDS OP NEDERLANDSE PROVITOR ALS HET ZO IS SCHAKEL IK WEL TERUG OVER NAAR TELENET WANT HADDEN WIJ GEEN EXTRA KOSTEN EN KON JE GEWOON SURFEN OMDAT DE NIEUWE WET HET ZEGT DAT HET GEWONE TARIEVEN ZIJN ZOALS IN BELGIE TOCH ?IK HEB EEN KASTJE GEVRAAGD BIJ AANSLUITING VOOR ONTVANGST KOST 5 EURO DE MAAND MAAR IK KRIJG GEEN GEHOOR WANT MET AANSLUITING HADDEN ZE HET NIET BIJ .MAAR DAT GA IK DUS NIET BETALEN HOOR ECHT NIET SCHAKEL IK GEWOON TERUG OVER .......DACHT BETERE KOOP TE ZITTEN
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

helaas kunnen wij uw lopend verbruik nu nog niet nakijken. Wij kunnen dit pas nakijken wanneer u uw factuur ontvangen heeft. Wij raden u aan om ons gerust hiervoor terug te contacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft. Wij kunnen dit dan nakijken en eventueel het foutief aangerekend bedrag crediteren voor u.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Reputatie 2
oke dank je wel want anders ga ik met hoge kosten zitten dat is ook niet de bedoeling maar lastig als je dicht aan de grens woont .......
Reputatie 7
Badge +4
Van België vanaf een Belgische GSM-mast (Px/Or/Tn) met een Belgisch GSM-nr naar Nederland bellen is internationaal (geen EU roaming)
Van België vanaf een Nederlandse GSM-mast (grensstreek) naar Nederland bellen met een Belgisch GSM-nr is EU roaming
Van Nederland vanaf een Nederlandse GSM-mast naar Nederland bellen met een Belgisch GSM-nr is EU roaming
Van Nederland vanaf een Belgische GSM-mast (grensstreek) naar Nederland bellen met een Belgisch GSM-nr is internationaal bellen (geen EU roaming)

-> Altijd kijken - zeker in de grensstreek - op welk netwerk u zit (om verrassingen te voorkomen)

Reageer