Vraag

Eindeloze foutenopstapeling van facturen (sinds november 2016)

  • 19 July 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Beste Proximus,

Ik contacteer jullie via deze weg omdat ik via de site geen klachtenformulier meer kan invullen precies en op de e-mailadressen uit het verleden geen antwoord krijg.

Het is al 9 maanden aan een stuk dat ik hiervoor bel, mail, formulieren invul,... Genoeg is genoeg. Ik ga zelf hier niet mijn volledige verhaal vertellen sinds het begin vertellen omdat het mij te ver zou brengen en jullie in het systeem toch alles terug moeten kunnen vinden, dus alleen het noodzakelijke hieronder.

Gisteren dacht ik na 2 telefoons (eerste contact volledig onbehulpzaam, tweede wel correct verlopen) dat mijn probleem eindelijk opgelost was. Er waren immers oorspronkelijk herinneringskosten aangerekend op een betwist bedrag dat toen ook terecht gecrediteerd is geweest. Om een of andere reden waren de herinneringskosten op dit betwist bedrag niet gecrediteerd waardoor er nog een heleboel meer problemen zijn ontstaan (nog extra herinneringskosten, lijnen 2 maal afgesloten,...). Gisteren is eindelijk dit bedrag gecrediteerd geweest maar zie ik dat op mijn factuur van deze maand dat er opnieuw herinneringskosten zijn aangerekend voor deze gecrediteerde herinneringskosten (gisteren had ik dit nog niet gezien of ik had het meteen ook gezegd, maar eigenlijk is het jullie job van dit te zien).

Mijn vraag is dus of er ASAP een creditnota kan gemaakt worden van 15€ voor de onterecht aangerekende herinneringskosten om zo een einde te maken aan deze soep waar ik al veel te veel tijd en moeite heb ingestoken dan dat wat het waarschijnlijk waard is. Ik zou zelfs een extra compensatie willen/moeten eisen, maar eerlijk gezegd heb ik hier de energie niet voor.

Mvg,
Jarenlange klant die op het punt staat te vertrekken

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag ldj,

Kun je ons nog klantgegevens bezorgen om dit verder na te kijken?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

Reageer