Eerste factuur en MyProximus

  • 5 June 2018
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

Sedert 23/05 mobiel klant bij PX, er werd mij uitgelegd dat de eerste factuur pro rata zou zijn, eerste paar dagen van de maand mei (+ eventueel verbruik) en dan abonnement voor juni... op heden nog niets ontvangen van factuur noch is mijn verbruik zichtbaar in de app.
Heb reeds gebeld met de klantendienst... 17 min in wacht en dan plots verbinding verbroken! Ondertussen mijn account uitgelogd, dan opnieuw ingelogd.. phone herop gestart... nog steeds geen verbruik zichtbaar in die app.
Wat een service! Niet echt bemoedigend om hier door de topics te gaan lezen, als ik zie wat andere klanten hier al hebben meegemaakt.. ik heb geen zin in een torenhoge eerste factuur.
De klantendienst bellen om verduidelijking en hulp is alvast geen oplossing.

Ware het niet dat ik geen goede deal had bij Orange om een iphone aan te schaffen dan was ik daar als klant nooit weggegaan. Na een paar maanden, als de restwaarde van het toestel wat is gedaald ga ik terug klant worden... ik tel af!

1 reactie

Ondertussen eerste factuur ontvangen via de app... blij dat dit in orde is. Echter is het verbruik nog steeds niet zichtbaar in de myproximus app.

Reageer