Beantwoord

Eenmalige annuleringskosten ongevraagd aangerekend

  • 12 June 2018
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Tot mijn verbazing stel ik vast dat er eenmalige annulatiekosten aangerekend worden op mijn factuur. Ik kan toch moeilijk betalen voor verkeerde "bewerkingen" door Proximus medewerkers zelf? Het is te lang om uit te leggen, maar als ik een bijkomende locatie aanvraag en ik krijg verkeerde gegevens door dan vind ik het normaal dat ik ten lange leste deze bestelling annuleer.
£Zoals ik al zei is dit Kafka op zijn best?
Graag annulatie voor ouwe trouwe klant van dit bedrag.
Dossier : Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 34421474.

Ik kan dus mijn factuur dd. 5/6 niet betalen wegens verkeerde aanrekening.

Mvg

Jan
icon

Beste antwoord door HeidiE 13 June 2018, 15:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl,

Ik zal dossier 34421474 zelf in behandeling nemen en deze kost crediteren.

Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per post, met het aangepaste saldo.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 3
Badge +1
Hartelijk dank !!

Reageer