Dubbele facturatie na overdracht account....HD blijft in gebreke

  • 25 February 2011
  • 1 reactie
  • 1509 Bekeken

Beste,

-Ik had op mijn persoonlijke naam een "normaal" mobiel abonnement (Mobile comfort 20 of iets dergelijks)

-In november 2010 contacteer ik de HD, met het verzoek om dit abonnement over te zetten op naam van mijn vennootschap, en tegelijk om te vormen naar een Bizz Smart 35, die dan in promotie was aan 25€/maand

-Ik krijg een formulier voor de overdracht, en stuur dat binnen. Mijn dataconnectie werkt, dus alles lijkt in orde.

-In januari krijg ik een factuur op naam van de vennootschap voor de periode van 4/12/2010 tot 3/1/2011 waarin het bizz smart abonnement en verbruik gerekend wordt voor die periode. Alles ok dus.

-Enkele dagen later krijg ik een tweede factuur, op mijn persoonlijke naam, voor HETZELFDE NUMMER, voor de periode van 7/12/2010 tot 6/1/2011, waarin NOGMAALS het bizz smart abonnement gerekend wordt voor ongeveer DEZELFDE periode.

-Ik bel op 20/1 naar de HD. Na een ellenlange wachttijd, verschillende doorschakelingen, en drie keer dezelfde uitleg zegt men mij dat er inderdaad een foutje gebeurd is, en dat de factuur op mijn persoonlijke naam gecrediteerd zal worden. Hoera!

-Maar in februari krijg ik een betaalrappel, voor de factuur die zou gecrediteerd worden... Ik bel vandaag opnieuw naar HD. Opnieuw dezelfde miserie, wachten, een HD medewerker waarvoor het probleem duidelijk zijn begripscapaciteit overstijgt, die alleen weet te melden dat er geen spoor is van de vorige HD oproep en de belofte tot creditering. Een verantwoordelijke aan de lijn krijgen is niet mogelijk, "die is er niet" en "ik kan u toch de baas van Proximus niet geven he, hahaha"....

Voilà. En nu? Niet betalen met het risico dat mijn communicatie wordt afgesloten?

Ik hoop dat hier reactie op komt. ...


1 reactie

Reputatie 7
Badge +1
Is iets voor Eva of Muisje van Belgacom.

Reageer