Nu moet ik weer, 1 voor 1 alle fakturen gaan uitpluizen omdat ik NU (na besluit weggaan) zie dat PX WEER de korting heeft geschrapt...
Maarja... vanaf wanneer he ?
Mag ik WEER alles gaan dubbelchecken.
PFFFFF
This topic has been closed for comments
Dag Mwende,
Er is een dossier (35520889) in behandeling bij de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Er is een dossier (35520889) in behandeling bij de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Koen. Je zal zien dat ik nu weg ben bij Proximus.
Bijgevolg kan ik ook niet meer inloggen bij ''myproximus''
Vorige week heb ik geklikt op ''betalen'' en ik zie dat er nog niets van mijn rekening af is.
Wil aub even controleren hoe het zit ?
059515654
(je kan er niet meer naartoe bellen)
Bijgevolg kan ik ook niet meer inloggen bij ''myproximus''
Vorige week heb ik geklikt op ''betalen'' en ik zie dat er nog niets van mijn rekening af is.
Wil aub even controleren hoe het zit ?
059515654
(je kan er niet meer naartoe bellen)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.