Downloaden volledige gedetailleerde factuur

  • 15 June 2017
  • 8 reacties
  • 7248 Bekeken

Hoe kan ik een volledige detail factuur downloaden ?
Dus met alle nationale, internationale gesprekken, smssen, internet gebruik etc.

De MyProximus site maakt het raadplegen en opzoeken van data bijna onmogelijk. Eender welk formaat is ok; Excel, pdf, csv als ik het maar kan bekijken met meer dan 10 lijnen tegelijk.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Erwin,

Gaat het over een vaste lijn : MyProxims , my bill : daar kan je een .csv file vinden

of een mobile only ? dan krijg je gegevens via het nummer...

groeten

Tina
nee een gsm factuur of payment notice.
Ik kan alles raadplegen via de website alleen is het zeer omslachtig en in schermpjes van 10 lijnen ik heb nergens een link gevonden om de csv of iets dergelijks te downloaden.

De hele site is trouwens echt een gedrocht wat gebruiksvriendelijkheid betreft. Er is niks intuïtief aan en de site is verschrikkelijk traag.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Erwin, detail factuur kan je bekijken door op het referentienummer van de factuur te klikken, mag ik je vragen via welke browser je werkt? Groetjes, Nicky
chrome of firefox maar daar heeft het niks mee te maken, de struktuur van de site is gewoon een ramp. En vertel me niet dat het beter zou werken met internet explorer want dat is de slechtst mogelijke browser die de minste standaards ondersteunt en die volledig verouderd is. Ik kan die trouwens toch niet gebruiken want ik gebruik geen windows.
Reputatie 2
Badge
Beste Erwin,

Indien u een factuur wil downloaden via MyProximus, dan kan dat m.i. enkel als volgt:

1/U selecteert "Aanrekening" en dan ziet u onderaan uw scherm een popup venster dat het bestand weergeeft als pdf met de vraag of u het wil bekijken of opslaan op uw pc.



2/De details per factuur kan u bekijken door op 'Meer details' te drukken en daar kan u dan voor 'excel' kiezen (icoontje staat er) opdat u een .csv bestand hebt van uw gespreksgeschiedenis dat dan zichtbaar wordt gemaakt in excel.

Het is wel geen 'historiek' van al uw facturen, want zoals je aangeeft wordt elke factuur in een aparte link geplaatst.

Weet niet of het dit is wat u nodig had, maar ik probeer maar mee te denken?

Browser die ik gebruikt heb is Internet Explorer 11
dit werkt, alleen de factuur die dan kan downloaden heeft maar een 3drietal lijnen en er e is geen maier om meer detail te zien. dat kan enkel via de site maar dat is zoals gezegd zeer onoverzichtelijk; een tiental lijnen per rubriek en dan moet je naar een volgende pagina. Dit is echt omslachtig. Ik denk dat ik als klant recht heb op een eevoudige manier om een volledig overzicht van mijn volledig verbruik te krijgen,

Reputatie 5
Badge +3
Dag Erwin, via het tabblad 'meer details' krijg je dus niet het volledige overzicht? Kan je ons alvast je login bezorgen, mag steeds via privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Ik geef geen login aan iemand anders NOOIT. Dat is een basis gegeven, ik werk in IT en wat mij betreft zou het vragen naar een login en of wachtwoord aan een klant een zware professionele fout moeten zijn die onmiddellijk ontslag tot gevolg heeft.
wat er gebeurt wanneer ik een factuur wil raadplegen. eerst krijg ik dit:


als ik dan onderaan links op mijn telefoonnummer klik krijg ik dit:


als ik vervolgens op nationale gesprekken klik krijg ik dit:



Nergens staat er een link om de het hele overzicht als pdf, csv of xls te downloaden. dit zou als 2de stap moeten mogelijk zijn.
Ik heb dit geprobeerd in zowel firefox als chrome, in het Engels en het Nederlands er is geen link.

groeten,
Erwin

Reageer