Beantwoord

Creditnota?

  • 2 October 2018
  • 5 reacties
  • 525 Bekeken

Beste, ik kreeg net een aanmaning om factuur te betalen. Echter was ik wachtende op een correctie vanwege een creditnota die niet werd afgehouden.
Intussen heb ik het openstaande saldo betaald maar kreeg ik graag te horen hoe mijn creditnota verder gaat worden verrekend. Ook met aanmaning stel ik me de vraag...

Mvg
Peter
icon

Beste antwoord door HeidiE 3 October 2018, 15:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Peter,

Kun je ons het nummer van de creditnota bezorgen voor nazicht via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679?

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 1
Badge
Nooit wachten, altijd betalen en hopen.............


Het is een feit, dat je bij Proximus, wegens hun grootte gewoon 'slechts een nummer bent''.
Het is bijzonder frustrerend dat ze wegens ''veel te groot zijn'' geen oog meer hebben voor de klant.

Helaas heb ik zelf de conclusie getrokken om weg te gaan, na klant te zijn sinds maart 1983.

- discovery line afgeschaft
- studenten in huis korting afgeschaft
- gezinsbond korting afgeschaft

en dat allemaal zonder verwittiging.

Laten verleiden om een ''pack'' te kopen ?
Pack wordt altijd maar duurder en duurder. Van 49€ per maand naar bijna 80€/maand.

Technische errors.
- ruis op de lijn
- punten inruilen verdwenen
- het verschil niet weten tussen de verschillende routers

etc etc

Jammer maar helaas. Langzamaan worden mensen wakker.
De kosten die je boven vermeld hebt, zijn er ergens bij gekomen via kleine lettertjes (tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ , Norton Security 5 € ) en klanten die slapen en een domicilieering hebben............

Tel maar uit je winst op grote schaal.

Als je inlogt op ''my proximus'' staat er ook standaard dat alles ok is, ookal is er een lopende klacht.

Enfin, wil je de hele Belgacom/Proximus ''lezen'' kijk dan op m'n blog :
https://wp.me/P47XiJ-a

Succes met jou verdere Proximus relatie.


😵
Dat je nummer bent tegen wie je het zegt, juist met Engie uren aan de telefoon gehangen verschillende operatoren , dossier opstellen enz... en altijd opnieuw je verhaal doen....
Komt altijd op het zelfde neer dat de aanhouder wint en je nooit mag opgeven 🤔
Reputatie 1
Badge
Mijn oplossing was een ''site'' te maken zodat je dingen kan TONEN !

Iedere keer een andere ''telefoniste'' die zegt ''heeft u de router al aan en uit gezet''
IPV efficiente (en dus goedkopere) OPVOLGING, kom je altijd bij iemand anders.. Die dan vervolgens zegt dat de vorige collega het niet juist had...

Bijv : De derde keer dat hier het troitoir open gebroken werd : ''moh, hebben mijn collegas dit niet gezien ?'' maar tja, zij hebben niet dit dure toestel om te meten... DAN BREEKT JE KLOMP, geef van de eerste keer dat toestel mee he, dat spaart veel man-uren en ellende.

blablabla
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb dossier 35817245 opgemaakt voor onze financiële dienst, zij doen het nodige voor terugbetaling. Grt, HeidiE

Reageer