Contact per mail of formulier

  • 17 August 2017
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Ik ben 99 cent te veel aangerekend en zou graag weten waarom. Geen uitleg op mijn factuur. Als ik Proximus wil contacteren gaat dit niet.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Staf1970,
kan u eens nagaan of het niet hierdoor komt?
Misschien bent u niet op de correcte manier op de hoogte gebracht.

https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413
Reputatie 7
Badge +6
Staf,
Sinds 1 augustus is er wel een aanpassing van de tarieven. Sommige formules zijn met 99 cent verhoogd.
Je leest er alles over hier.
Een overzicht van de nieuwe tariven vind je in dit pdf document.
Mvg,
Wim
Dank. Duidelijk nu, maar heb geen 1.5 GB nodig want ik gebruik zelden die 1 GB op. Maar heb dus geen keuze.
Reputatie 4
Badge +2
Beste,
als u het gevoel hebt dat uw abonnement niet aansluit bij uw verbruik,
zou ik u toch aanraden dit met de klantendienst te bespreken.
Het kan zijn dat er een abonnement voor u voordeliger is , waar geen reclame voor wordt gemaakt.

Reageer