Contact

  • 10 May 2011
  • 5 reacties
  • 1488 Bekeken

Hallo

Is dit de enige manier waar men een klacht kan indienen, op een forum waar iedereen het kan lezen of is er misschien een e-mail adres beschikbaar? Ik heb al geprobeerd om het telefonisch te doen maar de telefoniste adviseerde mij om een brief naar Proximus op te sturen. Dat heb ik dus ongeveer een maand geleden gedaan en daar heb ik tot nu toe nog altijd geen antwoord op gekregen. Dan heb ik dus de moeite genomen om naar een Proximus winkel te gaan. Waar ik nogal het brutale antwoord kreeg dat zij daar niets aan konden doen en dat ik maar naar de Proximus dienst moest bellen. Mijn klacht is serieus dus wens ik ook dusdanig behandeld te worden. Ik kan begrijpen dat jullie niet graag klachten krijgen maar een forum is echt geen oplossing. Dus zou ik graag contactgegevens hebben van een persoon die wel bevoegd is om mijn klacht te behandelen.

5 reacties

Spijtig genoeg is schriftelijk het enige manier om dat te doen. Op het adres : Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel. Ge kunt ook een prive bericht sturen naar EVA met uw klacht en klantegevens. Als het echt heel erg is wat uw klacht is kunt ook contact opnemen met de ombudsdienst voor telecom. dat kan ook wel helpen. Sorry dat ik geen extra info kan geven maar het is beter dan niks
Reputatie 2
Badge +1
http://support.nl.belgacom.be/app/ask/p/3
ik heb geen ervaring met proximus. maar wel een paar keer Belgacom-facturatiedienst nodig gehad ivm tv/internet, en steeds snel geholpen geweest door naar de klantendienst te bellen. via e-services kan je ook een factuur betwisten

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10652

mvg
hmm ik veronderstelde dat het hier ging over klacht ivm facturatie gezien het in rubriek facturatie stond. voor algemene klachten zal dat inderdaad schriftelijk moeten of via dat emailformulier

mvg
Beste Eric123,

Via een privébericht kunt u mij uw klacht doorsturen. Ik zal ze dan aan de bevoegde dienst bezorgen.

Gelieve wel al uw klantgegevens te vermelden. (naam, klantenrekeningnr., gsm nr.)

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer