Beantwoord

Chatdienst uitstel betaling


Beste,

Tijdens de opgegeven uren kan ik moeilijk bellen vandaar dat ik telkens probeer te chatten. Echter is er nooit een persoon vrij voor vragen mbt facturen.
Ik had graag uitstel gekregen van betaling voor laatste factuur.
icon

Beste antwoord door AzizA 16 juni 2018, 15:37

Hallo Charlotte, kan je via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Charlotte, kan je via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer