Beantwoord

Buiten bundel

  • 11 August 2017
  • 7 reacties
  • 951 Bekeken

hallo, hoe komt het dat er op mijn maandelijkse afrekening een buiten de bundelbedrag wordt aangerekend, dit staat onder internationale sms, dit gebruik ik nooit,graag een uitleg hieromtrent
m.v.g.

jef
icon

Beste antwoord door S1M0N3 11 August 2017, 11:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste,

bedraagt het bedrag €0,40?
En staat nr 00447537410287 daarbij?

Hier:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/internationaal-sms-aangerekend-maar-geen-verstuurd-39975 werd dit eerder ook al gemeld
zou in dit geval te maken hebben met een activatie van imessage / facetime op de iphone
zoals in dit topic hier:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/sms-aangerekend-maar-niet-verstuurd-29234
hallo, allemaal goed en wel, maar ik gebruik geen face time, en geen internationale sms, hoe kan je nu verklaren dat dit aan Apple ligt, het komt wel op mijn afrekening, is er hier dan geen simpele uitleg voor, ik zie dat er veel mensen een problemen mee hebben,dus graag een oplossing.
m.v.g
jef
Reputatie 4
Badge +2
Kunt u eens een kijkje nemen in uw sms inbox....
Bij mij staan alle tekstberichten in het groen en dan de imessages (waar ik nooit achter heb gevraagd )
kleuren blauw.
hallo, allemaal goed en wel, maar ik gebruik geen face time, en geen internationale sms, hoe kan je nu verklaren dat dit aan Apple ligt, het komt wel op mijn afrekening, is er hier dan geen simpele uitleg voor, ik zie dat er veel mensen een problemen mee hebben,dus graag een oplossing.
m.v.g
jef

heb je onlangs een nieuwe iPhone aangeschaft, ik hoor van sommigen dat dit automatisch gebeurt bij in gebruikname, ik kan het niet bevestigen aangezien ik geen iPhone heb!
Reputatie 5
Badge +3
Dag Noordzeestrand, lijkt ons te gaan over een activatie sms van één of andere applicatie, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reputatie 7
Badge +1
Dag Noordzeestrand, lijkt ons te gaan over een activatie sms van één of andere applicatie, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Dag Nicky. Heb dit vorige maand ook voor gehad. Had mijn gegevens van mijn iPhone 5C overgezet op iPhone SE. Kreeg ook een aanrekening van € 0,40 voor deze internationale SMS. Niets aan te doen en heb dit ook aangehaald op het forum en in privebericht. Groetjes, Antoon

Reageer