Beantwoord

Blockbuster aangerekend

  • 26 September 2017
  • 8 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb 1 blockbuster per maand gratis. Echter is deze op mijn factuur aangerekend.
Hoe kan dit?
(Ik wil een foto bijvoegen maar de upload lukt niet)
icon

Beste antwoord door Joel M 27 September 2017, 14:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag rebecca_rivkah,

Werd deze film gehuurd uit het specifieke blockbuster of kadofilm catalogus?

Groetjes,

Antonella
Geen idee. Zoals elke maand kiezen mijn kinderen 1 film bij animatie. Ik heb hier nog nooit voor hoeven betalen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag rebecca_rivkah,

De kinderen zullen per ongeluk in de verkeerde catalogus de film gekozen hebben.Oppassen dus volgende keer :)

Ik heb daarom commercieel de film in mindering gebracht via 6793599496, bedrag 5,99EUR.

U mag het verschil van 98,98EUR overschrijven met de huidige mededeling.

Groetjes,

Joël
Ik ben zelf degene die altijd de film aanzet. Ik ga altijd in de catalogus naar animatie? Wat doe ik nu fout? Welke zijn dan wel gratis?
Ik kan de vermidering niet zelf eraf halen, want het wordt automatisch afgeschreven. Hoe kan ik dit nu oplossen?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
on demand-->films-->mijn kadofilm... uit deze (povere) catalogus kan je maandelijks gratis je blockbuster film huren.

mvg.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

dan zal het pas "in mindering gebracht" worden op uw eerstvolgend factuur.

Mvg,

Aw
Ik wou vandaag voor de kinderen een film kiezen.maar het icoo je blockbuster staat nu niet meer in de lijst. Enkel cadeaufilm. Waar maar ongeveer 10 films stan en geen enkele kinderfilm. Ja iets van plop maar dat wilt mijn 10 jarige zoon natuurlijk niet zien. Dus nu is elke maand enkel een film.uit die tien tal films gratis?
Dat vind ik zeer vreemd want al die maanden lang hebben wij dua zeker weten wel films gratis gekeken uit het film menu onder de rubriek animatie. Sinds wanneer is dit veranderd?
Nu wordt je dus eigenlijk ineens blij gemaakt met een dode mus. Er zit niet eens een film voor de kinderen tussen. En al zou die er wel staan, zullen zie die vast al gezien hebben omdat die gedateerd is
Reputatie 7
Badge +3
Rebecca,

het spijt me dat je niet tevreden bent. Dit is inderdaad niet zo lang geleden aangepast.

Ik geef je feedback zeker door aan de bevoegde diensten.

Met vriendelijke groeten,

Tina

Reageer