Beantwoord

Bij wie kan ik terecht wanneer men herhaaldelijk bij de proximus klantendienst business beloofd om terug te bellen, dit telkens niet doet, zodoende vervolgens het probleem verder blijft bestaan ?

  • 8 March 2018
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

Beste,

Na herhaaldelijk te bellen naar de zakelijke klantendienst, telkens afgescheept te worden "met de persoon in kwestie gaat u terugbellen" en dit uiteindelijk niet doet, heb ik het nu stilletjes aan gehad.
Mijn klacht zowel telefonisch als per mail dateert van eind vorig jaar zie onderstaande mails.

Vorige week Vrijdag ten stelligste beloofd door Harry Shaud van de klantendienst dat de persoon mij diezelfde dag nog zou terugbellen, helaas opnieuw hetzelfde verhaal.

Wie kan mij dan wel als 20 jarige trouwe zakelijke klant helpen ? Indien dit de normale afhandeling van Proximus is, dan trek ik mijn conclusie en hoeft het verder niet meer.

Bijlage: bewijs mailverkeer gelezen klacht



Vriendelijke groeten,
Wim Verscheure
T 0475 30 18 20
T 051 31 52 39
icon

Beste antwoord door JanDe 9 March 2018, 13:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Indien er op korte termijn geen reactie zou komen van de Px medewerkers op dit publieke forum kunt u eventueel onderstaande doen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html
- vindt het antwoord op uw vraag - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur (of eventueel een technische vraag) - ik heb een klacht: helemaal onderaan de webpagina: e-mail ons
-> in principe ontvangt u vervolgens vrij snel een dossiernr (en na x dagen een antwoord/contact)
P.S.
Indien Mevr. Timmermans uw contact bij Px is kan het misschien zijn dat zij er niet meer werkt (of een andere functie heeft)
Op basis van uw bovenstaande herhaalde pogingen tot contact - zonder oplossing - kunt u uiteraard ook een klacht indienen bij de ombudsman telecom http://www.ombudsmantelecom.be/ of zoals door u reeds aangestipt uitkijken naar een andere vriendelijker leverancier
Reputatie 6
Badge +3
Dag Wim, ik zou je graag helpen, maar ik krijg deze bijlage niet open. Stuur je die nog eens ?

Groeten. Jan

Reageer