Ik heb sinds enkele weken een nieuwe smartphone gekocht via de promotie gelinkt aan een abonnement.
Nu heb ik net mijn rekening voor de maand juli gekregen en moet ik ineens véél meer betalen dan voordien, terwijl alles van mijn internet en tv hetzelfde zouden blijven en enkel het abonnement voor gsm misschien 5 euro duurder zou zijn.
Bij nazicht dan de factuur zie ik dat er ook voor de periode van 13 juni tot 30 juni 33 euro extra aangerekend is... terwijl ik bij mijn vorige factuur al betaald had voor een hele maand juni...
Kunnen jullie dit aub eens nakijken?
De exacte bedragen kan ik nu niet meedelen aangezien ik door een technisch probleem niet kan inloggen op myproximus.
De aanrekening heeft het nr 6738524772.
Ook gaat het bedrag nu standaard van mijn rekening via domiciliëring, maar dit had ik graag terug zoals ervoor via een gewone overschrijving gehad.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Stefanie
Beste antwoord door NickyL
Bekijk origineel