Beantwoord

Betwisting factuur

  • 18 July 2017
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Beste,

Ik heb sinds enkele weken een nieuwe smartphone gekocht via de promotie gelinkt aan een abonnement.
Nu heb ik net mijn rekening voor de maand juli gekregen en moet ik ineens véél meer betalen dan voordien, terwijl alles van mijn internet en tv hetzelfde zouden blijven en enkel het abonnement voor gsm misschien 5 euro duurder zou zijn.
Bij nazicht dan de factuur zie ik dat er ook voor de periode van 13 juni tot 30 juni 33 euro extra aangerekend is... terwijl ik bij mijn vorige factuur al betaald had voor een hele maand juni...
Kunnen jullie dit aub eens nakijken?
De exacte bedragen kan ik nu niet meedelen aangezien ik door een technisch probleem niet kan inloggen op myproximus.
De aanrekening heeft het nr 6738524772.
Ook gaat het bedrag nu standaard van mijn rekening via domiciliëring, maar dit had ik graag terug zoals ervoor via een gewone overschrijving gehad.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Stefanie
icon

Beste antwoord door NickyL 19 July 2017, 15:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Stefanie, klopt het dat je deze wijziging gedaan hebt op 13/06/2017, hierbij ben je een gecombineerde aanbieding aangegaan, hierbij wordt je ook verplicht om per mandaat te betalen, hierop is een correctie gekomen van je vorige factuur, bepaalde delen had je reeds betaald, deze dienen dus verwijderd te worden. Hierbij dien je enkel het bedrag 84,57 EUR te betalen, kan het mandaat één keer laten tegenhouden op je bank. Groetjes, Nicky

Reageer