Betaling nog niet toegekend

  • 17 August 2017
  • 0 reacties
  • 120 Bekeken

Als ik op de MyProximus website inlog, en bij facturen kijk in het tabblad 'Openstaand', zie ik 6 lijntjes staan waarnaast staat 'betaling nog niet toegekend'. Deze bedragen, in tegenstellingen tot de bedragen van facturen, staan met een '-' voor het bedrag (-€35.00). In totaal gaat het over 6 bedragen, die als je ze optelt meer dan €100 zijn (zie bijlage). Heb hiervoor al gebeld, naar Proximus shop geweest, formulier ingediend via de website, maar nog steeds geen antwoord gekregen hierop. Heb het nu ook via Messenger geprobeerd en kreeg onderstaand antwoord:

De betalingen die ik op de screenshot zie zijn ook nog steeds in afwachting (domiciliëring), deze komen op een totaal van €40,15. Ook zie ik een betaling die nog niet geregistreerd is van 20/07/2017 met waarde van €26,00.
Echter kunnen wij betalingen niet tot in detail traceren. Hiervoor moet u contact opnemen met onze fincanciële dienst.

Volgens mij zijn alle bedragen waar een '-' voor staat dan nog niet geregistreerd en gaat het hier over bedragen die ik betaald heb, maar die nog openstaan bij Proximus, en die zij dus nog niet aan een factuur toekenden? Ook klopt het niet dat ik nog €40,15 heb openstaan, als ik check op de MyProximus app & site, moet ik nog €26,15 betalen...

Ik zou hier graag een antwoord op krijgen, want dit sleept nu al een tijdje aan

Iemand die hetzelfde probleem heeft of weet wat 'betaling nog niet toegekend' betekend?

Bedankt!

0 reacties

Geen reactie

Reageer