Vraag

Beloofde korting staat niet op factuur

  • 12 July 2018
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Wegens aanhoudende facturatie problemen (affinity korting die meer dan 1 jaar niet op de factuur stond) en ik dit ontelbare keren zelf heb moeten uitzoeken, bellen, mailen en tot slot hier in het forum heb gezet, is er mij een compensatie beloofd.
De affinity korting staat (momenteel) wel op de factuur, MAAR de beloofde compensatie niet!
Gelukkig heb ik alles op mail staan, de naam van de Proximus medewerker die het beloofd heeft en de compensatie. De communicatie met deze medewerker verloopt zeer moeilijk (reageert dikwijls niet of zeer laat) waardoor de compensatie die maand niet meer op de factuur staat.
De compensatie liep van februari en dit voor 12 maanden.
Februari was na wat mails sturen in orde, maart was ook in orde, april en mei niet meer, juni weer wel en juli weer niet!
Hoe moeilijk kan het zijn om voor 12 achtereenvolgende maanden een zelfde compensatie op de factuur te zetten?
Graag had ik hier een reactie gehad van een bekwame Proximus medewerker die dit eindelijk kan rechtzetten!
Ik neem aan dat mijn gegevens voor Proximus wel te vinden zijn.
grz,

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Steven,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg. Wilfried

Reageer