Vraag

Belhistoriek Klacht/vraag

  • 4 January 2018
  • 0 reacties
  • 110 Bekeken

Beste,

Sedert Aug '17 stel ik reeds de vraag om een belhistoriek te bekomen, omwille van juridische redenen, voor één specifiek telefoonnummer vanuit mijn nummer gekoppeld aan klantenaccount 25112688.

Dit bleek gedurende die half jaar tijd tem nu een heen- en weer geloop, vooral vanuit mijn kant uit, naar verschillende diensten toe binnen jullie organisatie.

De verschillende contacten die ik ondertussen heb gehad met jullie klantendienst, etc., bleken tot op heden allesbehalve zinvol en hebben absoluut nog tot geen antwoord op m'n vraag te hebben geleid.

Mijn vraag bleek zelfs meerdere malen te zijn behandeld en afgesloten zonder dat ik hiervan wist of laat staan een antwoord te hebben ontvangen.

Ik hoop dan ook via deze manier een deftig en correct antwoord te ontvangen.
Ik schreef ondertussen ook een 'klacht' per post en dit voor de 2de maal aangezien de online mogelijkheden amper werken en per mail geen mogelijkheid is.


Mvg,

Maes Dieter

0 reacties

Geen reactie

Reageer