Bedenkelijke praktijken.

  • 30 January 2016
  • 2 reacties
  • 280 Bekeken

Begin januari, beslis ik om mijn Internet Comfort, om te zetten naar een Internet Start, so far so good...

Een paar dagen later, wordt mijn Internet Start geactiveerd, maar wat merk ik ?? Mijn Norton security werd geannuleerd, wat het één met het ander te maken heeft, daar ben ik nog niet uit... Dus ik heractiveer Norton via Myproximus, volgend factuur zal moeten uitwijzen, of ik deze nu ook dubbel betaal...

Factuur januari is gearriveerd en wat merken we ??

Het eindtotaal is duurder, dan factuur december met nog Internet Comfort !!

Wat doen ze bij Proximus ??

Door de switch naar een goedkopere internet formule, wordt mijn pack met digitale TV ook geannuleerd, logisch zou zijn, dat ze mij een nieuw pack maken Internet Start + digitale TV, maar neen hoor, geen pack meer en in de plaats krijg ik een Volumepack internet tbv 07,50 euro/maand erbij en bij digitale TV, de Proximus TV applicatie tbv 04,95 euro/maand !!

Toeval wil, dat je via Myproximus abonnementen en opties kan activeren zoveel je maar wil, maar je moet maar eens iets proberen te deactiveren online, onmogelijk gewoon !!

Dit is in mijn ogen, pure afzetterij en dat krijg je dan als dank, omdat je wat geld wil besparen.

2 reacties

stuur misschien best eens een privé bericht met je klantnummer door aan
╚► Het Proximus Team , zodat ze dit eens kunnen verder controleren bij PXM

Je kan natuurlijk ook altijd met de klantendienst/facturatiedienst contact opnemen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) om dit verder af te handelen.
Reputatie 7
Badge +3
Gewoon bellen, dan kan je direct controleren of ze alles hebben ingegeven en je een nieuw pack (met de nieuwe producten) hebben gegeven. Ik doe noot zo'n soort bestelling via Myproximus. Je weet zelf niet wat er allemaal gewijzigd wordt. Daarvoor dienen de operatoren. En aan het einde van het gesprek, vatten ze nog eens je hele bestelling samen en kan je dus direct checken of alles klopt. En ze vertellen je meteen ook de eenmalige kost en het maandelijks te betalen bedrag. 0800 22800

Reageer