Beantwoord

Automatisch krijg je netflix en ook betaal je hem

  • 1 February 2019
  • 8 reacties
  • 625 Bekeken

Ik zie telkens dat netflix aangerekend word op de factuur ik zou wel eens willen weten waarom je geen login en pas krijgt maar hem tog betaald nu moet ik dubbel betalen voor tog netflix te kunnen kijken maar dan met een apart login en paswoord van mezelf nu waar kan je of is dit te vinden dan
icon

Beste antwoord door HeidiE 26 February 2019, 10:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Reckless,

Je moet enkel Netflix via ons betalen als de activatie via onze decoder is gebeurd.
Ook moet je dan een login gebruiken van Netflix.
Via de onderstaande link kan je alvast wat meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
Mvg, Koen
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb Netflix al jaren maar niet via Proximus ! Ik betaal via Paypal en nooit problemen gehad !
Louter ter info: je krijgt wel een kleine korting van Prox,volgens dat ik hier af en toe lees op het forum:
Activeer Netflix op je decoder en start rechtstreeks met kijken op je tv.
Bovendien geniet je van €2 korting als je Netflix als eerste tv-bundel
bij je Tuttimus, Familus of Minimus kiest.
Reputatie 3
Badge +1
Zou kunnen ja maar ik heb geen tutimus, familus ... daarmee geniet ik geen korting op Netflix en heb ik Netflix dan nooit bij Proximus gevoegd
Die met een oud pack zullen geen cadeautjes meer krijgen vrees ik ☺️
Mijn pa heeft ook nog een oud pack en de SIM free weekend (zo was de naam in het begin) dat hebben ze hem ook al afgepakt!
Bij mij is Netflix de toegevoegde tv applicatie in mijn tutimus pack. Dus als ik goed begrijp, zit Netflix in mijn basis abonnement verrekend? Waarom wordt er mij dan elke maand op de laatste pagina van mijn aanrekening onder “diensten van derden” nog eens het maandbedrag voor Netflix aangerekend?
als je geen antwoord moest krijgen van iemand van Proximus op de lange duur, dan een Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +3
Dag Domi1963, als je kijkt bij de onderdelen van je 'Pack', kun je daar de korting terugvinden die verrekend wordt op Netflix. Grt, HeidiE

Reageer