Al jaren betaal ik teveel

  • 12 April 2018
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Al 30 jaar ben ik klant bij Proximus (TV / vaste telefoon + gsm / internet, betaald door werkgever)
Daar ik al jaren maandelijks vrij veel betaal, bel ik de klantendienst op, leg dit probleem voor en krijg doodleuk het antwoord dat ik inderdaad een formule heb die niet meer van deze tijd is (comfortdiensten). Een zeer vriendelijke medewerker past mijn contract in een seconde aan en zegt dat ik nu merkelijk een goedkopere formule heb.

Om eerlijk te zijn vind ik dit schokkend, onbegrijpelijk dat Proximus zijn vaste klanten niet op de hoogte brengt van nieuwe en goedkopere formules. In computer- en datatijdperk kan dit toch écht niet moeilijk zijn.
Van harte hoop ik dat Proximus een geste doet om mij als klant tevreden te houden, want op dit ogenblik voel ik me toch wat misbruikt. Ik ben benieuwd....
Mvg, fried

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Godfried,kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik voor je na wat we verder voor je kunnen doen. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +3
Beste Godfried,


Ik zie nergens een aanrekening van Comfortdiensten op uw facturen staan.


Uw werkgever betaalt het volledig bedrag van het internet Maxi(49,99EUR per maand).Om dit te kunnen doen zijn er bepaalde voorwaarden aan verbonden.Deze worden op uw factuur toepast zie ik.



Groetjes,Joël
Dag Joël,

Inderdaad, ik heb me vergist in terminologie ;o)
Ik bedoelde dat ik al jaren 'Happy Time' als formule heb (comfortdiensten was fout gezegd)
En van deze formule kreeg ik te horen dat ze echt niet interessant en totaal voorbijgestreefd is ...
En op deze manier was mijn maandelijkse bijdrage met cc 40 euro per maand duurder dan een aangepaste formule. Toch zo'n 500 euro per jaar (veel geld voor mij ;o)
Excuses voor mijn vergissing maar de kern van mijn betoog blijft helaas wel het zelfde (nl; vaste klanten niet verwittigen dat er betere en goedkopere formules bestaan voor hun gebruikersprofiel) Of vergis ik me opnieuw ?
Groetjes, fried

Reageer