Afgesloten zonder reden


Mijn invalide moeder is reeds een week afgesloten, reden : alhoewel ze een nieuwe klant is op haar nieuwe adres worden haar gegevens steevast naar haar oude adres, waar ze geen proximusklant was, verzonden met als gevolg dat ze steeds wordt afgesloten. Zelfs techniekers die ter plaatse kwamen rukken zich de haren uit het hooft omwille van deze administratieve blunders;
Op de klantendienst "juffrouw Sabrina"kon ons niet helpen, daar ze onze gegevens niet heeft, en wou enkel spreken met mijn 80 jarige invalide moeder, hoe ze dit probleem moest oplossen.
Kafka bij proximus . Help a.u.b.

17 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hey Gina1

Kan je haar klantgegevens en adres even doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijk ik het voor je na en breng ik het in orde.

Groetjes,
Lorentz.
Dag Lorentz,
Heel vriendelijk van u, maar wie bent u, bent u van Proximus ?
groeten Gina 1
Inderdaad dat kun je zien aan hun proximus logo (de x van proximus)
Reputatie 7
Badge +6
Dag Lorentz,
Heel vriendelijk van u, maar wie bent u, ben u van Proximus ?
groeten Gina 1

Lorentz is wel degelijk een Proximus-medewerker, Gina. De vertrouwelijkheid van de gegevens is daarmee gewaarborgd.
Groeten,
Wim (moderator)
Reeds vele reacties en beloftes gehad van Proximus , mar reeds 10 dagen geen t.v.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gina 1,

IT werd ingeschakeld voor een oplossing via ticket nummer IM8260367. Mijn excuses voor de vertraging.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella, je bent al de zoveelste die een boodschap achterlaat, of mij berichten achterlaat op telefoonnummers
die onbereikbaar zijn, maar ondertussen wordt er niets bevestigd, enkel vage "mondelingen" beloftes over compensaties enz. waar de volgende niets van weet, en ... bovenal, er gebeurt NIETS.
Hopelijk hebben we met u meer geluk; alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gina 1,

het lijkt of er niets gebeurt : maar ik kan je verzekeren dat de achterliggende IT-dienst onderzoek doet naar de problemen. We hopen je positief nieuws te kunnen brengen. Vandaag werd nogmaals gevraagd om meer info/oplossing te kunnen krijgen.

vriendelijke groeten

Tina
mij werd mondeling zoveel beloofd , gratis diensten na een fout van proximus waardoor ik veel inkomsten heb verloren .
Er werd mij tot eind vorig jaar gratis diensten mondeling beloofd , en ja hoor , 4 maanden kreeg ik geen faktuur .
Tot het moment dat een pientere proximusmedewerker dit zag en mij prompt een faktuur van 4 maand samen stuurde .
Uitleg , is niet omdat persoon x u iets beloofd , dat y er mee akkoord is .
Maanden discussie , tot ze een deel van fakturatie laten vallen , vraag nu nog steeds de correcte faktuur .
Gisteren werd ik afgesloten , deed dan maar de betaling online , kreeg zelfs bevestiging van proximus dat betaling ontvangen was . Vandaag klantendienst gebeld , betaling nergens terug te vinden , dus diensten worden vrijgegeven als ik faktuur betaal . Wil zelfs rekeninguitreksel van betaling doorsturen , weigeren een emailadres te geven , is niet nodig volgens hen .
Dit is nu de tweede maal dat proximus mijn bedrijf gijzelt .
Vraag voor exacte faktuur , steeds onbeantwoord gebleven .
Betalingen die niet terug te vinden zijn .
Wie gaat er in de fout dan , vorige keer een rechtzaak laten vallen voor hun beloftes , maar blijf er niet mee lachen
Eén troost , net voor de vijfde keer klantendienst aan de lijn gehad , een botte onbeschofte dame zei me doodleuk dat proximus eenzijdig contract opgezegd had , en ik dus geen klant meer ben .
Proficiat proximus
Hallo Ik heb een probleem met uw telefoon dan 4 weken blokkeerde ik simkaart alles is betaald en de telefoon nog steeds geblokkeerd
Ik ging vier keer naar het kantoor van Proximus en mij nog vertellen om te wachten
Mijn telefoon is verhuurd, betaal ik het al een jaar zonder vertraging, maar gisteren kreeg ik een brief van Proximus, dat ik moet betalen 280 evro..Lizinga me twee jaar waarom ik wil het resterende bedrag van vednazh..Tova betekenen dat ik het contract beëindigd ?????
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Bedankt Lorentz ,Antonella ,Tina , Joel M en vooral Michiel Claes voor uw hulp aan te bieden en...vooral NIETS te doen.
p.s. Moeten jullie steeds mijn gegevens vragen terwijl je een ticket nummer hebt. Praten of communiceren jullie wel met
elkaar ? Samengevat er is nog steeds niets in orde bij jullie op de klantendienst. Er is mij van hogerhand beloofd dat er
een ernstig intern onderzoek bezig naar het gedrag van de medewerkers van de klantendienst, ze zijn den boel aan het
opkuisen van boven naar beneden met ons als laatste.
Reputatie 7
Badge +3
Jammer dat je deze indruk hebt. IT ticket IM8260367 is ondertussen opgelost.

Groet,

Antonella
Antonella, ik moet dus via deze chat vernemen dat mijn probleem opgelost is, zeer goed van jullie. Misschien kun je dan via deze chat mij ook mededelen wat de gevolgen voor ons zijn, van de problemen die jullie hebben veroorzaakt.Hoe zit het met de betalingen die we ondertussen, voor een aansluiting op een ander adres, hebben gedaan ? Compensaties die meermalen zijn beloofd door medewerkers van de klantendienst, waarvan we nooit nog iets van gehoord hebben enz....
Reputatie 7
Badge +3
Dossier 29893481 is hiervoor nog in behandeling. Groet, Antonella
Als ik goed lees is er voor de compensaties een nieuw dossier (29893481) opgericht, was het te moeilijk om ons persoonlijk op de hoogte te stellen ? De laatste die ons beloofde dit persoonlijk met ons te regelen was uw medewerker Michiel (K)Claes , maar na zijn belofte ons te contacteren op een bepaalde datum, hebben we niets meer van deze persoon gehoord . We wachten af, misschien brengt de nieuwe software die jullie aan het instaleren zijn een oplossing.

Reageer