Afgesloten na fout van Proximus

  • 25 June 2017
  • 0 reacties
  • 100 Bekeken

Beste,
Na een weekje in het buitenland kom ik op vrijdag 23/6 thuis en merk ik op dat ik geen internet meer heb. Ik contacteer de helpdesk en daar verteld men mij dat ik ben afgesloten wegens een onbetaalde factuur. Deze factuur is niet in mijn bezit. Blijkt dat deze factuur plots via mail is verstuurd wat anders altijd via de post ging. Er wordt mij beloofd dat ik dezelfde dag opnieuw zal worden aangesloten omdat de fout bij proximus ligt. Ik wacht enkele tijd af, doe enkele keren een reset van de modem maar zonder resultaat. De volgende dag zaterdag 24/6 bel ik nog 2 maal de helpdesk waar ik telkens de belofte krijg snel weer aangesloten te worden maar ook dit blijft uit. Het is weekend dus willen we wel wat tv kijken en internetten dus verbind ik mijn smartphone aan de laptop en tv om zo via 3G te werken op zaterdag. Zondag in de ochtend krijg ik na elkaar een 10 tal sms'jes met de melding dat mij 3G bundel is overschreden, ruim te laat dus deze meldingen.
Resultaat : een volledig weekend afgesloten van internet, tv en nu ook 3G en waarschijnlijk een vette factuur op het einde van de maand!
En dit allemaal omdat de facturatiedienst van proximus zonder mijn medeweten besliste om mijn factuur te versturen naar een emailadres dat reeds een jaar niet meer bestaat.

0 reacties

Geen reactie

Reageer