Afgesloten en dat met domiciliering... voor een faktuur die 15dagen over datum is

  • 24 September 2017
  • 6 reacties
  • 439 Bekeken

Dit weekend werd ik afgesloten. hierdoor kan ik klanten niet bereiken, en ben ik dus niet bereikbaar.
ga je online kijken. staat er 1 openstaande factuur vervaldatum 9-9. met als vermelding domiciliëring.
ik kan er echter ook niet aan doen dat jullie rommel weer eens niet werkt (voldoende middelen op de rekening om te betalen). dit is niet de eerste keer dat het niet werkt... ik ga het niet blijven oplossen en manueel betalen... waarvoor heb je anders een domiciliëring actief staan?

toppunt van al... geen support in het weekend... en pas na ontvangen van de betaling kunnen heraangeslotenen worden. dit krijg je dan na 18j klant...
geloof me vrij dat dit maar beter goed opgelost kan worden...

6 reacties

kan iemand me nu deftig uitleggen waarom het niet mogelijk is om me te deblokkeren. normaal zou dit moeten kunnen, maar in mijn geval dus niet... zelfs niet indien ik de bewijzen van betaling overmaak.
ombudsdienst werd in elk geval al op de hoogte gesteld met de nodige bewijzen van betaling erbij....
het zal vast wel opgelost zijn tegen dat ze in actie schieten, maar nog maar eens een klacht erbij.... staat mooi in de statistieken.
Erg hoe men door de financiele dienst behandelt wordt als iemand die op de zwarte lijst staat.
Reputatie 7
Badge +3
Beste mime,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Ik werd afgesloten omdat ik te laat zou zijn met betaling
Heb maandelijks betaald maar blijkbaar met " verkeerde " kenmerk"schrijven ze de betaling gewoon af op nog niet openstaande factuur
Gebelt voor overzicht omdat ik in mijn proximus een betaling mistte en afgesloten was terwijl ik bij was
Wordt gewoon gezegd dat dit mijn eigen fout was , nederland kun je niet langer dan ern maand achterstaan omdat ieder betaling sutomatisch verrekend wordt met langst openstaande rekening
Zou overzicht toegestuurd krijgen zodat ik mijn betalingen kon traceren
Nooit gehad en pas na tweede telefoontje werd pas bovenstaande duidelijk , maar toen was ik al afgesloten
Hoppa 45,00 heraansluitkosten , lekker klantvriendelijk
Reputatie 7
Badge +3
Dag lyeshead,

Deze situaties kan je vermijden door de betaling steeds uit te voeren met de correcte gestructureerde mededeling.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +2
Ik betaal mijn facturen met Zoomit maar niettemin kijk ik toch na of de gegevens die op de Zoomit betaling wel overeenkomen met die van de factuur in My Proximus vooraleer ik die betaling uitvoer.
Reputatie 7
Badge +1
Heb ook een keer problemen gehad en laat nu altijd de factuur met de post komen. Geen problemen meer. Staat altijd de goede gestructureerde mededeling op. Kijk dat ook altijd na voor de zekerheid in MyProximus/facturen voor ik betaal.

Reageer