Beantwoord

Affinity program

  • 16 January 2018
  • 4 reacties
  • 366 Bekeken

beste, sinds enkele maanden wordt mijn affinity program niet meer toegepast op mijn pack terwijl er niets is gewijzigd. Na het contacteren vd helpdesk werd me gezegd via EPP de voordeelcode opnieuw in te geven maar de afgelopen maanden waar de korting niet werd toegepast ben ik dus kwijt. Dit terwijl de korting niet had mogen worden stopgezet. Is het normaal dat er geen rectificatie komt daar het toch ongevraagd werd verwijderd?
Alvast bedankt.
KDC
icon

Beste antwoord door KoenN 17 January 2018, 13:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag KDC,
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Wat is het nut van een forum als de vragen niet openlijk beantwoord kunnen/mogen worden? Ik hoef de vraagsteller zijn persoonlijk dossier niet te kennen maar van Proximus zou er toch gerust een meer algemeen antwoord mogen komen in het genre van "blijkbaar is er iets misgegaan, mochten er nog mensen in het geval zijn dat ook zij hun telefoonnr, klantnr, contactnr laten weten via een privébericht en ook die kijken we na...
Je mag ook volgens mij dit antwoord van KoenN zo letterlijk interpreteren dat als je in het zelfde geval verkeert je ook uw telefoonnr, klantnr, contactnr mag laten weten via een privébericht en dit verder zal onderzocht worden door de bevoegde dienst/personen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Bert,
Ik begrijp je standpunt. De bedoeling van een privé bericht is ook enkel om de privacy van de klant te waarborgen als het over vertrouwelijke gegevens gaat.
Mvg. Wilfried

Reageer