Vraag

Affinity

  • 21 November 2017
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Beste
Wij hebben op onze factuur van november geen korting meer gekregen.
Nochtans staat er bij 'veelgestelde vragen' : als u reeds van de korting geniet en u doet geen aanpassingen aan uw abonnement (wat wij niet gevraagd hebben) dan blijft u van de korting genieten.
Graag meer uitleg aub.

3 reacties

gewoon een vraag uit interesse :
welk pack heb je familus, tuttimus of nog een ouder pack?
Een ouder pack. We zijn al jaren klant.
ik heb dit gevraagd omdat er inderdaad nog zijn waarvan ik gehoord heb dat ze dit bij hun oude pack kwijt gespeeld hebben en opnieuw een aanvraag moeten doen hebben om korting te krijgen via deze weg:
- surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
- klik achtereenvolgens op:  "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in >
"Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons"  >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer