Beantwoord

Afbetaalplan

Reputatie 2
Badge
Op20 dec afbetaalplan gevraagd voor fact met vervaldatum 5januari ! Dag later word gebeld en word geregeld eind januari helft bedrag betaal en eind febr andere helft ! Ik beopdracht dit reeds in mijn Belfius !
Gisteren zie ik 5€ boete voor een niet uitgevoerde betaling ! Toch Proximus die dat factuur wou innen !
Wat betekent dan eigenlijk nog een afbetalingsplan bij Proximus !???
Op 2januari vroeg ik nog aan Proximus van ik heb toch een afbetaalplan he dat is toch in orde en ja mevrouw ik zie dat u een afbetaling goedgekeurd hebt staan dus ja is in orde maar 5dagen nadien heb ik boete van mijn bank gekregen vanwege Proximus vraag voor die factuur te innen !
Er staat verder niets open dus gaat wel degelijk om die factuur !
Tja Proximus is niet meer wat het ooit was en dat is echt spijtig !
Meer dan 20j klant erbij maar deze toestanden ?? Niet ik weet
icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 januari 2019, 15:21

Dag maria_074,
De factuur van 16/12/2018 was niet onderhevig aan domiciliëring aangezien het mandaat werd geactiveerd op 19/12/2018, na de opmaak van de factuur.
Het afbetalingsplan staat actief. De factuur van 16/12/2018 mag in 2x afbetaald worden.

Groetjes,

Antonella

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag maria_074,
De factuur van 16/12/2018 was niet onderhevig aan domiciliëring aangezien het mandaat werd geactiveerd op 19/12/2018, na de opmaak van de factuur.
Het afbetalingsplan staat actief. De factuur van 16/12/2018 mag in 2x afbetaald worden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Badge
Dank u wel voor het nakijken , groetjes

Reageer