Beantwoord

Abonnement wordt dubbel gerekend

  • 14 October 2017
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Geachte

Ik heb een abonnement van unlimited calls, maar toch worden hiervoor nog steeds elk gesprek aangerekend. Ik heb hiervoor reeds vorige maand gebeld. De telefoniste heeft mij een terugbetaling gegeven van dat bedrag, helaas staat dit na meer dan twee weken nog steeds niet op de rekening.
Volgens de website zou dit moeten worden afgetrokken van de volgende facturen. Helaas kloppen de volgende facturen niet, want nog steeds wordt elk gesprek apart nog eens aangerekend. Daarnaast wordt het abonnement van unlimited calls ook nog aangerekend.

Het is reeds de zoveelste keer dat ik hiervoor contact moet opnemen met de klantendienst. Steeds met een onbehulpzaam antwoord. Hopelijk kan ik via deze weg wel hulp krijgen. Indien dit niet zou mogelijk zijn, zal ik mij genoodzaakt voelen over te stappen naar Telenet.

Met vriendelijke groeten

Klantnummer: 610937421
icon

Beste antwoord door FreyaVR 16 October 2017, 15:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, sinds 27/09 staat alles correct. Het verbruik van september van daarvoor staat inderdaad nog aangerekend op deze factuur. Ik doe nu het nodige nog om dit te crediteren, maar in de toekomst zou alles in orde moeten zijn. Groetjes Freya

Reageer