Vraag

Abonnement blijft lopen?

  • 22 July 2017
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Beste, ik heb in Januari, tgv van een verandering van werkgever, mijn vaste telefoonlijn opgezegd, incl de huur van een toestel. Mijn mobiel abonnement is eveneens overgezet naar een andere operator. Ondertussen krijg ik nog steeds een maandelijkse rekening van €5 voor "Pulse Intern.Special Edition-Belkrediet"... waarvoor ik reeds een aantal emails heb gestuurd naar de klantendienst, maar tot op vandaag nooit een antword heb ontvangen. Graag deze dienst annuleren en/of mij laten weten welke stappen hiervoor nog moeten gebeuren.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Bel dan best even naar de klantendienst. 0800 22 800
Reputatie 6
Badge +3
Stuur ons anders even een bericht op https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met je klantgegevens, dan kunnen wij even alles ophalen. Naar welk e-mail adres had jij het verzonden?

Groetjes,

Lorentz

Reageer