Vraag

Aantekeningen

  • 10 April 2018
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb op 13/12/2017 een overeenkomst gesloten in Proximus Kuurne voor een Mobilis L voor 62 euro per maand is 186 euro voor 3 maand ze hebben mij 298,01 euro aangerekend dat ze van mijn rekening gehaald hebben na 5 keer bellen met Proximus zeggen ze dat mijn eerste 2 maand smart+15 in a pack is het is toch je overeenkomst die geld denk ik dus dat is 112 euro dat ze niet terug willen geven zei de telefonist bij wie kan ik stappen ondernemen

3 reacties

Zien zij dat niet bij Proximus of moet ik ombudsman inschakelen
Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via deze link je klantennummer en gegevens even doorgeven dan kunnen we dit nakijken
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +3
Dag elslander,

Op 10/04/2018 hebben wij hiervoor een ombudsdossier ontvangen. Alle verdere communicatie zal daarom via de ombudsman gebeuren.

Groetjes,

Antonella

Reageer