Aansluiting

  • 19 February 2019
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Amateurisme van de hoogste plank,proficiat.
Begin december de overstap willen doen van telenet naar proximus. En dit gaat momenteel als volgt:
Ik vraag de diensten aan voor tv internet en 3 simkaarten. Ik zeg er uitdrukkelijk bij dat men pas de mobiele diensten moet activeren vanaf de installatie compleet is en niet eerder aangezien ik wigo klant ben en ongeacht het aantal simkaarten ik de volledige som moet betalen. Ik moet meermaals terugbellen omdat men telkens 1 telefoonnr niet opneemt in het dossier. Na een 4tal keren bellen lukt dit. Rond kerstmis schakelt men plots 1 mobiel nr over naar proximus. Ik bel om te melden dat dit niet afgesproken is. Men adviseert mij om dat nr terug te activeren bij telenet. Zou max 48u duren. Jammer genoeg duurt het een week voordat telenet met mij contact neemt om het terug te activeren. Ik geef aan dat dit niet meer hoeft want op 3jan komt men prox installeren en dit heeft dus geen zin meer. De installatie op 3 Jan lukt niet, geen juiste kabel aanwezig. Lasser moet komen. Nieuwe afspraak 14d later voor plaatsing kabel. Men komt dus langs en zoekt het hele huis af voor een kabel die er niet is en wat ik ook duidelijk aangeef. Men concludeert uiteindelijk dat ze niet het juiste materiaal bij hebben om de kabel in de grond te zoeken. Men zou dit halen en terugkomen. Niemand meer gezien. Intussen krijg ik factuur van mobiel nr dat ik niet gebruik.
Dag nadien worden plots de 2 andere nr geactiveerd bij proximus terwijl ik duidelijk aangaf dit pas te doen als alle diensten omgezet zijn. We besluiten de mobiele dienst van proximus te gebruiken omdat we anders mobiel niet te bereiken zijn en vragen om terug te schakelen naar telenet een week kan duren. Geen probleem want proximus zou dit niet aanrekenen zolang de diensten niet afgerond zijn. Bijkomend probleem, had 3 full controls gevraagd en het blijken er maar 2 te zijn. De 3de kan men pas aanpassen eenmaal het dossier compleet is. Dus volgende stap, ik vraag een nieuw afspraak . Dit is bevestigd maar de dag voordien word ze geannuleerd en verplaatst naar 7 februari. Onmogelijk voor mij want ik ben werken. Dus ik laat ze verzetten naar 14 februari. Intussen krijg ik weer een aanrekening binnen. Ik bel opnieuw en men gaat het factuur corrigeren en bevriezen tot 14 februari. Ik geef aan dat het best kan zijn dat dienst niet actief zal zijn op de 15de tgv de eerdere problemen. Dus men ging mij terugbellen de 15de. Je kan al raden wat er gebeurd is. Men komt de 14de langs, gaat nog eens het huis af zoeken naar kabel en komt tot de conclusie dat ze hun materiaal ni bij hebben want dit stond niet vermeld in de notities. Dus geen kabel gelegd. De 15de ook geen telefoon gehad. Dus vandaag zelf vol frustratie gebeld om een nieuwe afspraak. Nu komen ze langs op 12 maart. Waarschijnlijk zal ik nogmaals een factuur ontvangen en de kans bestaat dat men weer iets vergeten is. Dit is ronduit een schande aant worden waar ik waarschijnlijk verdere stappen mee zal ondernemen. Ik heb intussen zeker al 20x moeten bellen voor een oplossing en telkens iemand anders aan de lijn waar ik steeds opnieuw de uitleg aan moet doen. Dit is ongelooflijk. Mijne borduur hebben ze ookal vuil gemaakt door hun schoenen eraan af te kuisen. Mooie dienstverlening proximus. Als het niet was om den tv te houden hadden jullie al lang mijn kleurpotloden kunnen kussen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Kevin,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer