Beantwoord

Aanrekening decoder na opzegging

  • 8 June 2018
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Mijn klantennummer: 619014277
Ik heb in januari mijn abonnement van Proximus opgezegd en alle toestellen teruggestuurd.
In maart kreeg ik 8 euro aangerekend voor de huur van de decoder (factuur 6830268458). Na een telefoontje met de klantendienst werd mij verzekerd dat het om een vergissing ging. Het bedrag werd gecrediteerd (creditnota 6893205017) en ik moest geen verdere actie ondernemen. Ik heb dit bedrag echter teruggestort gekregen.
Nu merk ik dat er in april en in mei ook 8 euro werd aangerekend voor de huur van decoder (factuur 6832197932 en 6834124333). Blijkt dat het bedrag van april werd opgehoffen door creditnota 6893205017, het bedrag van mei is weer van mijn rekening gegaan via domiciliëring . De factuur 6836055375 van juni voor 8 euro staat al klaar zie ik.

Ik verwacht dat u, zonder bijkomende administratieve rompslomp of heen en weer gemail deze aanrekeningen definitief stop zet, de factuur van juni annuleert en 16 euro onterecht betaalde som terug stort op mijn rekening aub.

Een vergissing kan gebeuren, maar als een vergissing systematisch blijkt te zijn, wordt het intentioneel.
icon

Beste antwoord door KoenN 12 June 2018, 09:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Best dat je de domiciliering zelf afbreekt (door gewoon bedrag terug te vorderen van de storting, dit kan makkelijk met self-banking, of via de instantie die je banking opvolgt)
dan moeten ze wel terug papieren facturen zenden
Als je nog andere abonnementen hebt lopen, mét domiciliering, kan je vragen die authorisatie terug te starten via nieuwe opdracht, waarin je tv dus niet meer zit
Reputatie 7
Badge +4
Dag Aca,
Alvast de excuses hiervoor!
Ik heb een dossier 34410462 opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je in orde brengen en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen

Reageer