Vraag

2de decoder

  • 10 March 2018
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Geachte,

Ik heb deze mail op 01/03/2018 naar doc@proximus.com verzonden na telefonisch contact met één van jullie medewerkers:

Geachte,

Na telefonisch contact met een medewerker van proximus werd me aanbevolen contact met jullie te zoeken ivm een probleem dat al jaren aansleept.

Oorspronkelijk hadden wij 2 decoders in gebruik.
In juni 2015 hebben wij echter onze 2 de decoder binnengeleverd in het proximusfiliaal in Tongeren,maastrichterstraat.
Een jaar later, 2016, ontdekte ik het onterecht aanrekenen van een bijkomende decoder. Gebeld met jullie dienst, geen oplossing blijkbaar.
Want In 2017 bemerkte ik dat we nog steeds voor een tweede decoder betalen. Gebeld met jullie dienst, de huur zou stopgezet worden.
Wij betalen steeds tijdig ongeveer 150€/ md. Na grondig nazicht van de factuur van deze maand, bemerken we dat we nog steeds die extra decoder betalen die we al maanden niet meer in ons bezit hebben ! 32 maandenx6€= 192€ , onterecht geind door proximus.
Graag een spoedig antwoord en een adequate oplossing!

Met vriendelijke groeten


Op 08/03/2018 heb ik een reminder verzonden aangezien er nog steeds geen reactie volgde op deze mail.

Vandaag, 10/03/2018, schrijf ik dit bericht nogmaals hopend op een reactie.

Vriendelijke groeten,
Fam. R

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

spijtig om dit van u te moeten vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Kan u mij het betreffende proximusklanten doorgeven, via deze privé-link?:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na.

Groeten, Aw

Reageer