Vraag

zeer traag internet

• 28 december 2020
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Beste ,

sinds dit weekend heb ik enorm traag internet .. 

ik heb nogtands een WiFi booster , maar mijn tv speelt in haperingen .. 

heb de modum al gereset en alles gecontroleerd of er iets los kon zitten.. maar heb een mbps van 6.59 voor dit moment.

kunnen jullie me aub helpen ? 
mvg 

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

@Hoste.S Kan je je gegevens toevoegen aan je profiel? Dan bekijken we het eens.

Reputatie 4
Badge +4

@Hoste.S Ik zie dat de modem gisteren is gereboot. Merk je verschil sindsdien? Is het enkel via de wifi of ook bekabeld? De meting die je hebt gedaan was deze draadloos of via de kabel?

Hij is inderdaad gereboot, maar ik blijf problemen ondervinden.. als ik naar de tv kijk is dit steeds in haperingen , internet is zeer traag .. van mij is het draadloos internet maar mijn WiFi booster staat vlakbij, is nu bijna 2 jaar dat ik Proximus heb en had anders nooit geen problemen is nu pas onlangs .. 

mvg 

FYI: Pas maandag komen ze van Proximus uit hier terug langs op het forum.
Mss ook best vermelden of je het probleem van traag internet ook bekabeld hebt, want prox medewerker @DaisyS stelde ook deze vraag in zijn laatste bericht.

Beste ,  

het is enorm frustrerend 🙁 zelfs als ik een film bestel is dit in haperingen. Met een kabel in mijn modum werkt de tv wel snel en kan ik een film kijken zonder haperingen.. 

zou de WiFi boosters kapot kunnen zijn ? Of slecht werken ? 

Mvg 

Reputatie 7
Badge +4

Beste ,  

het is enorm frustrerend 🙁 zelfs als ik een film bestel is dit in haperingen. Met een kabel in mijn modum werkt de tv wel snel en kan ik een film kijken zonder haperingen.. 

zou de WiFi boosters kapot kunnen zijn ? Of slecht werken ? 

Mvg 

heb je de mogelijkheid om met een teostel rechtstreeks te verbinden op de wifi van de modem zonder de booster ertussen ?
dan weet je snel of het mogelijk aan de booster ligt
de booster zelf heb je nog niet gereset ?

Reageer