Vraag

zeer slecht internet

• 4 januari 2021
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Beste Proximus, 

Ik heb nu al een eindje problemen met mijn internet.

als ik bijvoorbeeld een film huur , opnames bekijk dit niet mogelijk zonder haperingen. Als ik dan mijn kabel in mijn modum steek dan is het wel perfect mogelijk.. zou mijn wifibooster dan niet optimaal meer werken ? WiFi booster staat vlakbij de modum .. vroeger had ik nooit geen problemen. 

Welke stappen moet ik nog ondernemen ? 
het beste zou zijn dat er een technieker eens langskomt volgens mij. 

4 reacties

Als het enigszins mogelijk en doenbaar is zou je veel beter een utp netwerkkabel gebruiken om je decoder te verbinden met de modem.

Je kan de bbox bvb al eerst resetten en dan daarna de booster ook eens resetten en synchroniseren. 

Bedankt voor je reactie , 

deze zijn allebei al gereset geweest. 
zal best maar eens langsgaan naar een Proximuswinkel om daar eens te gaan luisteren wat ze ermee gaan doen.. ben altijd tevreden geweest enkel spijtig dat ze niet snel een technieker sturen.. 

mss als er een prox medewerker hier de draad opneemt dat ze een technieker kunnen sturen

Reputatie 7
Badge +4

@Hoste.S Heb je zowel met de TV als het internet problemen ? Als ik het goed begrijp heb je problemen als je decoder wia de wifibridge is aangesloten en niet als je hem met een kabel verbindt ? Weet je wat de lichtjes doen op je wifibridge ? Worden ze soms oranje of rood ? Dat wijst dan inderdaad op een slechte ontvangst. Je kan allereerst eens testen of het helpt als je modem en wifibridge herstart zoals hier uitlegd. 

Ik heb je lijn uitgemeten en zie daar niet onmiddellijk een oorzaak vor je problemen. 

Reageer