Wi-Fi

  • 20 januari 2020
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Hallo, sinds vandaag hebben enkele leden van ons gezin geen WiFi meer. Onze proximus naam staat ook niet meer in de lijst om verbinding te maken. Hoe kunnen we dat oplossen? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kan je jouw modem even een hard reset geven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html 

@ emmaviclouise1

Ik heb hetzelfde probleem,

Aansluiten proximus , geen probleem

Ik heb nu al 8 maanden storingen op tv , géén wifi en grote ruis op mijn vaste telefoon.

Technieker is reeds langs geweest…… niets veranderd.

Betalen mag men wèl , maar geen service !

Ik ben het beu en stap over op Telenet.

Reputatie 7
Badge +3

@ROSANNE_01 

De technicus heeft een andere aansluiting genomen in de verdeelkast op straat, de metingen waren hierna goed.

Maar je hebt dus nog steeds storingen?

Ik heb je aansluiting opnieuw uitgemeten, het signaal meet nog steeds goed.

 

Geert

Reageer