Vraag

waarom verlies ik opnames?

  • 12 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

REGELMATIG probeer ik opnames te openen die bijna zullen verlopen. en neen, ze zitten NIET in de lijst “l;aatste kans”.

maar wat gebeurt er? als je op de opname klikt, gebeurt er NIETS maar verdwijnt de opname uit de lijst.

dit is wellicht de zoveelste bug op de server software: opnames die in feite om een of andere reden  verouderd zijn, worden niet uit de lijst van opnames gehaald maar de server kan die opname uiteraard niet meer afspelen.


EN IK BEN MACHTELOOS. Proximus maakt het enorm ingewikkeld om dit soort klachten door te sturen. Bijvoorbeeld, ik moet een telefoonnummer invoeren die mijn lijn identificeert (en neen,ik heb alleen internet, geen telefoon), nochtans is die informatie al beschikbaar in mijn account, want ik ben INGELOGD op My Proximus. WTF???

DIT IS ZOOOOOOOOOOOO FRUSTEREND.


2 reacties

herstart eens je decoder of het dan werkt, door zijn spanning even te onderbreken

NB probleem heb je ook hier gemeld 

→ https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/waarom-zijn-mijn-opnames-gestoord-51052?postid=660251#post660251

Reputatie 7
Badge +3

@axd 

Heb je inderdaad de decoder al eens herstart?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-je-toestellen-voor-internet-en-tv.html

 

Geert

Reageer