Vraag

Waarom moeten wij 2 avonden zonder tv en internet zitten als er iets buiten aan de lijn stuk gaat?

• 10 februari 2020
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Wij zullen ook vandaag weer geen tv en internet hebben omdat er buiten iets stuk is aan de lijn. Waarom moet dat zo lang duren? En waarom moeten wij thuis blijven om een technieker binnen te laten als het buiten stuk is? Daar gaat een dag verlof.:frowning2:

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemiddag.

Ik betreur je berichtje te lezen. Ik zie inderdaad dat er morgen een afspraak staat ingeboekt. 
Is er dan buiten iets defect of beschadigd? Want ik zie geen algemene problemen in je buurt. 
Morgen mag je zeker een technieker verwachten. 

Toen ik zondagmiddag telefoneerde naar de centrale zegden ze me dat het meer dan waarschijnlijk aan de lijn ligt dat wij geen internet en geen tv hebben. Waarom moet dit dan zo lang duren. Nu zitten wij al 2 dagen zonder internet en tv door iets wat zeer waarschijnlijk in een kast op straat te fiksen is. Ook ging de operator na een kwartiertje terug bellen om te horen of wat hij gedaan had doeltreffend was geweest. Toen wij echter na 3 kwartier nog niets vernomen hadden hebben we zelf teruggebeld en kregen natuurlijk iemand anders aan de lijn. Zeg dan niet dat je na een kwartier terug gaat bellen maar over een uurtje of zo. Nu maakt men mensen nodeloos blij. Ze zei er wel nog bij dat als we compensatie wilden we maar naar de commerciële dienst moesten bellen. Waarom kan dat niet in één keer doorgegeven worden? Daarom vraag ik aan u om dit door te geven aub.

Ter informatie: Die compensatie kan alleen maar bepaald/doorgevoerd worden eens alles in orde gebracht werd.

Reputatie 7
Badge +4

We proberen alles steeds zo snel mogelijk op te lossen. Het is altijd moeilijk om vanop afstand zeker te zeggen dat een probleem enkel buiten ligt. Vandaar dat we vragen om thuis te zijn zodat onze technieker ook alles ineens kan controleren, en alles zeker in orde is.

De aanvraag voor een vergoeding kan best pas gebeuren als alles in orde is. Dan weten we hoelang je lijn buiten dienst was. 

Ok, dan wachten we nog even af. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoe is alles afgelopen met de technieker? Is alles opgelost?

De technieker heeft het snel gevonden. 1 van de kids had de adapter uit geplugd. Dom dat we dat niet gezien hadden natuurlijk.

Alvast allemaal bedankt voor de hulp.