Vraag

waarom / aansluiting installatie

  • 2 december 2020
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Na 10 jaar kom ik terug naar proximus en opnieuw slagen ze er in nog voor dat alles klaar is  2 blunders van formaat te maken 

 

 

 

Graag wil ik deze opgelost voor de installatie 

 


3 reacties

fyi: morgen komen de prox-medewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen, ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

 (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij morgen hiermee direct verder aan de slag kunnen.

 

Reputatie 7
Badge +2

@Wesall Sorry voor de late reactie.Hopelijk is ondertussen alles in orde gekomen voor u.Indien niet, graag dan uw klantgegevens(klantnummer-naam-adres-gsmnummer)aanvullen op uw profile en mij een korte uitleg geven van uw vraag/probleem.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Wesall De afspraak voor installatie staat gepland op 14/12 in de namiddag. Groetjes, Antonella

Reageer