Vraag

Verhuisdossier loopt vast

• 23 december 2020
  • 19 reacties
  • 245 Bekeken

Dag iedereen,

Een verhuisdossier dat reeds enkele weken ingediend werd (14/11) is intussen vastgelopen. Er zou een probleem zijn met de nieuwe adresgegevens. Enig idee wat er mis zou kunnen zijn? De andere bewoners zijn intussen overgestapt naar een andere ISP.

Intussen 4G-oplossing aangekocht en zelf geïnstalleerd, maar de werking (dekking) is niet optimaal.

Weet iemand bij Proximus waar het probleem zit met dit dossier? Handig is dit niet.. 

Alvast dank voor de reacties.

19 reacties

FYI: ik denk dat ze hier maar pas gaan kunnen op antwoorden, want als er achterliggende diensten moeten voor geraadpleegd worden zal het niet meer lukken nu...

Allen,

misschien nog best even aanvullen met de melding dat wij verhuisd zijn van een woning in de Kerkstraat te Rumst met een goede Proximus-verbinding (digitale TV - vaste telefonie - Internet) naar een nieuwbouw appartement in DEZELFDE STRAAT waar in de kelder reeds een inkomende Proximus-kabel voorzien is.  Lijkt mij dus toch niet zo moeilijk om ons terug dezelfde “goede” verbinding te geven.

Intussen 4G-oplossing aangekocht (HUAWEI Mobile Wifi - €99,- + abonnement €45,-/maand) en zelf geïnstalleerd, maar de werking (dekking) is niet optimaal. Weet iemand bij Proximus waar het probleem zit met dit dossier?  Handig is dit niet en wij betalen in feite alles dubbel.  

Dank voor spoedige reactie & interventie ...

je kunt zelf op je nieuw adres al eens controleren (op adres, dus als geen klant) wat je te verwachten snelheid zal zijn 

→ http://proximis.be/internetsnelheid 

NB: pas maandag komt er hier iemand terug langs die van Proximus zelf is om je info te geven ivm met de stand van zaken voor je verhuis naar het nieuwbouw appartement.

Hallo, de test gaf een identiek resultaat als op ons vorige adres met snelheden tot 100mbit …

Groeten,

dan is dit toch al in orde :wink: , nu nog de rest.…

Reputatie 7
Badge +2

@Nuytske63 

oprechte excuses

er is een dossier en een dossierbeheerder : we laten via verschillende diensten uitzoeken wat er precies aan de hand is.

Ik hoop op een snelle oplossing….

groetjes,

Tina

Hey Tina,

profielgegevens werden ondertussen aangepast.  Dank voor opvolging van dossier …

Dirk Nuyts

Reputatie 7
Badge +3

@Nuytske63  Dossier 46795245 is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte? Groetjes, Antonella

Hallo allemaal,

kan er ons iemand, betreffende dossier 46795245, een sluitende update en/of planning geven naar de toekomst toe ?

Betreffend verhuisdossier werd aangemaakt op 18/11/2020 en hier zit tot hiertoe geen beweging in…

Graag enige vorm van feedback gewenst … Het spijt me om te zeggen maar zo ga je niet met “klanten” om …

Groeten,

Dirk Nuyts

@Nuytske63 Tip: Best geen privégegevens posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere eventueel bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen

NB: goed mogelijk dat pas morgen hier kan reactie komen door iemand van Prox zelf!

Hallo allemaal,

kan er ons iemand, betreffende dossier 46795245, een sluitende update en/of planning geven naar de toekomst toe ?

Betreffend verhuisdossier werd aangemaakt op 18/11/2020 en hier zit tot hiertoe geen beweging in…

Graag enige vorm van feedback gewenst … Het spijt me om te zeggen maar zo ga je niet met “klanten” om …

Groeten,

TUI: Er zal deze avond niemand van Proximus je nog kunnen verder helpen (beroep kunnen doen op achterliggend diensten) dus gewoon afwachten op een reactie morgen van iemand van Proximus zelf.

Reputatie 4
Badge +2

@Nuytske63  Dag Dirk, de dossierbeheerder is met je dossier bezig en laat weten dat zij bezig met het maken van een afspraak ( maar dit lukt op het moment niet) Zij gaat u zeker contacteren. Groetjes Luc

Hallo allemaal,

Mensen zijn VERPLICHT om aan telewerk te doen maar worden hierbij NIET ondersteund als er aanpassingen dienen gemaakt te worden … We leven in een rare wereld, toch ?? …

Groeten,

Reputatie 7
Badge +2

@Nuytske63 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou waarschijnlijk ook zo reageren..Ik zie dat uw aanvraag bij IT zit omwille dat uw order om één of andere reden geblokkeerd zit in ons systeem.We hopen op een snelle oplossing.De dossierbeheerder zit het aan het opvolgen en zal dan ook zelf terug contact met u opnemen.Alvast onze oprechte excuses dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Hallo,

heb inmiddels ook factuur gekregen om een betaling te doen (met vooral zaken op waarover ik momenteel niet kan beschikken) …

“Uw aanrekening van 20210105 met nummer 7126******” …

Intussen 4G-oplossing aangekocht (HUAWEI Mobile Wifi - €99,- + abonnement €45,-/maand) en zelf geïnstalleerd, maar de werking (dekking) is niet optimaal.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik zelf geïnvesteerd heb in bepaalde zaken en dan ook nog dubbel dien te betalen …?

Groeten,

Reputatie 7
Badge +3

@Nuytske63 Correctie op de factuur is gemaakt en binnen enkele uren zichtbaar in MyProximus. Dossier 46795245 is nog lopende. Groetjes, Antonella

Allen, correctie op factuur werd inderdaad gemaakt… So far, so good …

We hebben alleen, na meer dan 2 maanden, nog steeds geen vaste aansluiting (begrijpe wie begrijpe kan in deze tijden waar telewerk meer en meer de norm geworden is) …

Ik hoor ook meer en meer dat adresbestanden in de rijksregistratie, de gemeentes en overheidsdiensten niet “aligned” zijn.  Een nieuw bestaand adres wordt blijkbaar niet herkend/aanvaard door bepaalde systemen … Ik denk dat wij geen alleenstaand geval zijn …

Ik vrees dat wij een overstap naar de concurrentie dienen te overwegen, vermits nagenoeg iedereen in onze appartementenblok hierop aangesloten is, zonder problemen …

Ik wil graag een volledig werkende aansluiting hebben voor 29/01/2021… Onze tijd is, jammer genoeg,  op…

Groeten...

Reputatie 7
Badge +3

@Nuytske63  Over jouw dossier zie ik de ene mail na de andere voorbijkomen (waarbij ik in kopie sta) tussen de diensten en medewerkers dat hier volop mee bezig zijn. De belofte dat het tegen 29/01 in orde gaat zijn kan ik nu niet maken, maar ik heb jouw laatste bericht ook naar de betrokken diensten doorgestuurd, kwestie van wat extra druk uit te oefenen. Groetjes, Antonella

Reageer