vaste lijn gelinkt aan 2 personen

  • 16 januari 2020
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Afgelopen najaar besloten we een vaste lijn te nemen… En al snel bleek dat aan dat nummer nog altijd de naam hing van iemand anders. Wanneer ik bel naar iemand met op zijn toestel een bepaalde nummerherkenningsapp komt er niet onze naam tevoorschijn, maar die van iemand anders. Ook krijgen we tot op heden telefoontjes voor voornamelijk de partner van deze persoon (aangezien de naam van de persoon waar men naar vraagt, overeenkomt met de dubbele naam die verschijnt)

Meerdere  malen gebeld met Proximus, telkens met een kluitje in het riet gestuurd: het zou aan ons toestel liggen, het zou aan de app liggen, men kon ons niet helpen…  En daarmee was telkens de kous af.  Tot eind december eindelijk een werknemer actie ondernam. Door een beetje zoekwerk had ik zelf namelijk een website gevonden (waarvan de gegevens na onze aansluiting nog werden bijgewerkt) waar de naam en de telefoonnummer van onze vaste lijn vermeld stonden. De werknemer zocht ook mee en vond het eveneens, stuurde alles in een mail naar de technische dienst. Ondertussen weer 3 weken verder en nog niets veranderd. We stelden ook reeds voor ons gewoon een ander nummer te geven, maar geen verdere actie te bespeuren.

Nu zijn we op het punt gekomen ofwel lost men het snel op, ofwel zeggen we alles op, ons geduld is volledig op. Zeker als we vaststellen de laatste tijd dat de internetverbinding regelmatig een dipje heeft en wel eens kort wegvalt. Maar ook daar nog voor bellen, is even niet aan ons besteed.

Tot op heden zijn we gebleven omdat we twee toestellen aankochten bij de abonnementen, maar dat gaat ons zeker niet lang meer tegenhouden.

Moest er nu snel, maar dan ook snel, een oplossing kunnen komen??


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Sjaantje Via welke website heb je de gegevens van die andere persoon gevonden? Ontvang je ook oproepen die voor jou zijn bestemd?

Via www.infobel.com met naam en zelfde nummer. 

We ontvangen ook zelf telefoon.  

Reageer