Vraag

Uitvallende TV/internet sinds enkele dagen - Mortsel

• 11 januari 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Beste,

sinds enkele dagen nu hebben wij het probleem dat we plots het blauwe ‘hulp’-scherm krijgen tijdens het tv kijken. Even later valt onze Wifi ook uit en krijgen we geen inkomend signaal meer van Proximus. Na enkele minuten ± 5 minuten krijgen we weer signaal binnen en start de modem dan gewoon op waarna ook eerst terug de Wifi opstart en dan pas het tv-signaal en de decoder van de tv. Natuurlijk hebben we al een paar keer zowel de modem als de decoder aan & uit gezet …. zoals tot vervelens toe door jullie wordt aangegeven …. maar dit is duidelijk niet het probleem. Het probleem ligt bij het inkomende signaal dat duidelijk meer en meer begint weg te vallen …. vorig jaar is onze aansluiting voor het huis nog compleet vervangen alsook de aansluitingen binnenshuis, hier verwacht ik dus geen probleem …. Ook binnen bij ons is alles in datakabel en niet over Wifi … (enkel gsm’s)  ….. Het probleem is zeer ergerlijk en ik hoop dat er via deze weg dit eens grondig kan worden bekeken.  

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

@claudia1koen Heb je de modem al eens gereset?

Beste @DaisyS …. bedankt voor je vraag maar lees aub. goed mijn opmerking …

“Natuurlijk hebben we al een paar keer zowel de modem als de decoder aan & uit gezet …. zoals tot vervelens toe door jullie wordt aangegeven …. maar dit is duidelijk niet het probleem.”

En ja, hier valt ook ‘gereset’ onder.

Toch bedankt voor je hulp, ik denk, dat als ik alles hier zo eens deftig lees op het forum, dat zeer veel mensen dit probleem hebben maar dat er geen echte oplossing is gekend bij Proximus. Het zou Proximus sieren dat dit ook gewoon wordt toegegeven en dat er echt deftig werk wordt gemaakt van een oplossing …. bij mij liggen jullie echt op de weegschaal … hier betaal ik gewoonweg niet voor …. in mijn ogen pure contractbreuk van jullie kant uit, dit moest ik maar eens doen in mijn job …. Dag klant en dag job ….

DaisyS, niets persoonlijks naar jou toe, want jij doet gewoon je job maar ik hoop dat je dit door kan geven naar de juiste èn gemotiveerde medewerker binnen jullie bedrijf.

Reputatie 4
Badge +4

@claudia1koen Ik heb een afspraak gemaakt met een technieker voor morgennamiddag tussen 12.30 - 17.00.

Indien deze afspraak niet voor je past kan je deze aanpassen via je  MyProximus account.

Reageer