Vraag

Toch verbruik gratis fb app

• 7 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb als gratis app Facebook en toch heb ik Facebook verbruik ook al scroll ik enkel en klik ik geen linken aan

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Verbruik ja, maar toch kijken of het ook op de factuur komt. Zo gaat dat ook met mijn telefoon :  alle oproepen staan op mijn factuur maar nul euro telkens. Omdat het bvb na 17.00 uur gratis is.

Ik denk ook dat het maar pas op de eindfactuur is dat er hiermee rekening gehouden wordt met voordelen en gratis service, maar pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum, bellen op gratis nummer 0800 22 800 in het weekend kan wel

Reputatie 7
Badge +2

@Sonja vermeiren 

Sonja,

als je de app gebruikt via 4G, is er gereg!istreerd verbruik

ik zie onder je verbruikstabel die wij kunnen raadplegen 2 soorten verbruik, de ene die niet aangerekend gaat worden is voor de app en de andere die bijgehouden wordt voor berekening van de bundel.

wifi wordt nooit geregistreerd, enkel als je de fav app via het datanet gebruikt, dan zien we dat wel. Ik veronderstel dat het niet altijd mogelijk is via wifi.  Maar dat is geen probleem, want fav app staat apart in de gebruiksbundel.

groeten,

Tina

En ook oppassen als er een app zorgt voor automatisch overschakelen tussen mobiel/ wifi.

Reageer