Vraag

Terugvinden van decoder voor deactivatie

• 23 december 2020
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Dag Iedereen

Ik heb onlangs een extra decoder besteld.(ik had al 2 V5 decoders). Ik kreeg een nieuwe V7 en V5 opgestuurd terwijl ik er maar 1tje extra nodig had. Ik had contact gehad met de klantendienst en ze lieten mij weten dat ik nog een V4 zou hebben… deze heb ik al heel lang niet meer. Nu is mijn vraag waar kan ik dit online terugvinden voor deze te deactiveren. En hoe kan ik de extra V5 die ik ook opgestuurd heb gekregen terug sturen. Met vriendelijke groeten

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@adrcod Dank je wel hiervoor. De decoders staan nu correct gedocumenteerd in onze systemen. Je gaat zo meteen een mailtje ontvangen met het retourlabel in bijlage voor deze laatste decoder. Groetjes, Antonella

Beste, deze laatste mag er eigenlijk uit en hoeven we niet meer. Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@adrcod Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Zou je me voor de zekerheid even de modellen en serienummers van de decoders kunnen doorgeven dat je actief hebt staan en ook van degene dat je wenst terug te sturen? Zo corrigeer ik ineens alles in ons systeem want ik zie hier effectief ook nog 2 V4 decoders staan. Dank u wel. Groetjes, Antonella

voor terugsturen daar kunnen de prox medewerkers voor zorgen door je retourlabels op te sturen.

Proximus medewerkers kunnen die dectiveren maar je kunt zelf ook decoders deactiveren 

Om je oude decoder te deactiveren, bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Als je niet vanaf je vaste lijn belt, zal je worden gevraagd je klantnummer in te voeren. Houd daarom een recente factuur bij de hand (waar vind je je klantnummer?).

cfr: vervang oude decoder 

Reageer