Vraag

Teruggestuurd materiaal

• 8 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, 

Omdat ik de klantendienst niet te pakken krijg probeer ik het eens op deze manier…

Wij hebben ons abonnement TV + Internet begin dit jaar opgezegd.

Daarna (op 11 mei 2020) heb ik de modem teruggestuurd naar Proximus met de sticker die zij daarvoor gemaild hebben.

Volgens de trackinginfo van Bpost hebben jullie deze op 13 mei in ontvangst genomen. 
Gisteren kreeg ik echter een e-mail waarin staat dat we het materiaal ten laatste voor 24/08 moeten opsturen…

Hoe kan ik dit oplossen?

Ik beschik over het bewijsje van de post en ons oud klantennummer/lijnnummer.

4 reacties

Maandag als de proximus medewerkers hier terug op het forum komen kunnen ze dit oplossen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kevin0711 kun je het klantnummer in kwestie aanvullen op je profiel hier, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag @kevin0711 kun je het klantnummer in kwestie aanvullen op je profiel hier, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag Heidi,

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik dat moet doen…
Er is bij aanvang van ons abonnement iets fout gelopen waardoor er 2 klantennummers/lijnnummers (?) aangemaakt zijn voor hetzelfde pack.
Hopelijk is dit niet hetgene dat voor problemen zorgt.

Het klantennummer waarmee ik het abonnement opgezegd heb is 620070***, het lijnnummer 016651***.

Het ‘extra’ klantennummer (dat hopelijk al gedeactiveerd werd ondertussen) is 618885***.

Hieronder vindt u ook het trackingbewijs van Bpost.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groeten

Kevin

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kevin0711 blijkbaar staat hier dat het materiaal voor het klantnummer 620****** ontbreekt. Maar met het bewijs hierboven kan ik de kost die klaarstaat wegnemen, ik doe het nodige! Groetjes, Heidi

Reageer