Vraag

Terugbetaling TV

• 15 november 2020
  • 13 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 2

Op 13/7/20 werd internet en TV aangevraagd voor mijn 2de verblijf. Eind oktober was dit pas in orde maar Er werd al tevoren abonnementsgeld  aangerekend.

De technicus die het in orde gebracht heeft heeft gezegd dat het onmogelijk is om TV te hebben op die plaats.

De snelheid van internet is tussen 0.5Mbps en 1Mbps. Te traag voor youtube filmpjes.

Dus vraag ik

-terugbetaling van het te vroeg betaalde abonnementsgeld.
-terugbetaling van de aangerekende sommen voor TV.
-een maandelijkse vermindering van het abonnementsgeld voor internet.

Graag reactie van iemand van Proximus.

13 reacties

Reputatie 2

Kick.

Proximus, gelieve te reageren.

Reputatie 7
Badge +2

goedemiddag @Evarist_01 

het spijt me dat het zo gelopen is. Excuses. 

ik maak hiervoor een dossier op met de gevraagde items

blijft internet behouden op dat adres ?

Ik vraag de dossierbeheerder je te contacteren voor er wijzigingen aangebracht worden !

groeten

Tina

Reputatie 2

Ik wil wel internet behouden, maar aan een lagere prijs dan normaal.

Reputatie 7
Badge +2

@Evarist_01 Er is hiervoor een dossier 46788521 overgemaakt aan de bevoegde dienst.De dossierbeheerder zal het nakijken en dan ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Ik wil wel internet behouden, maar aan een lagere prijs dan normaal.

Op 13/7/20 werd internet en TV aangevraagd voor mijn 2de verblijf. Eind oktober was dit pas in orde maar Er werd al tevoren abonnementsgeld  aangerekend.

De technicus die het in orde gebracht heeft heeft gezegd dat het onmogelijk is om TV te hebben op die plaats.

De snelheid van internet is tussen 0.5Mbps en 1Mbps. Te traag voor youtube filmpjes.

Dus vraag ik

-terugbetaling van het te vroeg betaalde abonnementsgeld.
-terugbetaling van de aangerekende sommen voor TV.
-een maandelijkse vermindering van het abonnementsgeld voor internet.

Graag reactie van iemand van Proximus.

waar was uw 2deverblijf gesitueerd want wij denken er ook aan om daar internet te nemen maar als dat nog over asl/telefoonlijn gaat zoals in uw geval dan zullen wij een andere provider nemen

kan je gewoon zelf testen op adres → http://proximus.be/internetsnelheid en daar de max gegarandeerde snelheid aflezen 

of ook nog http://proximus.be/tvmogelijkheden 

Reputatie 2

@Jasper. Domaine de Nobertins.

@Martin. Volgens uw link is TV daar niet mogelijk. Waarom aanvaardde Proximus de opdracht?

Reputatie 7
Badge +3

@Evarist_01  Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de dossierbeheerder hierover en dat hij het nodige voor jou in orde heeft gemaakt. Groetjes, Antonella

kan TV dan daar wel dan ?

Reputatie 7
Badge +3

Helaas niet, alles werd opgezegd. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Wat doe ik met de apparatuur?

FYI: Info vind je hier ook → Een toestel omruilen, herstellen of terugsturen | Proximus

klikken op “abonnement opgezegd” en zo verder….

NB: Morgen komen de proximus medewerkers hier ook weer terug langs en kunnen alle nodige info geven, bvb retourlabels opsturen of de mogelijkheid om de toestellen in een proximus shop af te geven….

Reputatie 7
Badge +3

@Evarist_01  Zie mail “Bevestiging van de wijziging” dat je hebt ontvangen op 20/11/2020 rond 11u26 op je hotmail e-mailadres. Hier vind je het retourlabel in bijlage. Groetjes, Antonella

Reageer