Vraag

Terugbetaling niet geleverde iphone

  • 5 mei 2020
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Op 13 april 2020 heb ik een iphone besteld via de proximus website gecombineerd met een gsm abonnement. Deze iphone is echter op het verkeerde adres afgeleverd door een fout van proximus. Barcode van bpost is 323200074942346305001040. Toen ik dit vernomen had heb ik de klantendienst gebeld en uitgelegd dat ik de iphone niet heb gekregen en dat ik mijn geld (199 euro) terug wou. Nu stel ik vast dat ik na 3 weken nog geen terugbetaling heb ontvangen maar ze hebben wel mijn abonnement verhoogd door deze combodeal. Wanneer zie ik mijn centen terug? Alvast bedankt. 


2 reacties

Ter info: morgen komt er iemand die van proximus zelf is, hier terug langs om dit verder te onderzoeken.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @LDS1 , de opdracht tot terugbetaling is intussen doorgegeven, dit kan 10 werkdagen duren. Grt, Heidi

Reageer